מחלקת SEO
במחלקה זו נוצר באופן יומיומי מפגש ייחודי בין טכנולוגיה, אנליטיקה, תוכן ושיווק.
מנועי החיפוש, וגוגל בראשם, שינו לעד את הדרך שבה אנו חושבים, מתנהלים ורוכשים מוצרים. הביקור במנוע החיפוש הפך חלק אינטגרלי מכל מסלול רכישה שאנחנו עושים. לכן, להיות שם במקום הנכון והרלוונטי, איננו רק קריטי “לעבודה שלך בגוגל”, הוא קריטי לעתידו של כל עסק.
מחלקת ה-SEO דואגת בשלב הראשון שהעסק שלך יהיה שם במיקום הנכון ובמילת החיפוש הרלוונטית. בשלב שני, היא מוודאת שמי שמגיע לאתר שלך ימצא את מבוקשו ויהפוך ללקוח. עוסקת המחלקה בבניית מערך קישורים נכון וטבעי לאתר הלקוח.
קרא עוד >
מחלקת ה-SEO והאנליזה פועלת בעקביות לניתוח ושיפור מתמיד של כל האלמנטים המשפיעים על קידום אתרי הלקוחות שלנו במנועי חיפוש ועושה זאת באמצעות פעילות טכנית באתר וברחבי הרשת, פעילות תוכן מעמיקה ועבודת אנליזה הן באתר והן ברחבי הרשת
- עבודה טכנית על קוד האתר, שיפור זמני טעינה, חשיפת אובייקטים למנועי החיפוש.
- התאמת פרוטוקולים, יצירת תוצאות עשירות, טיפול בסריקת האתר.
- מדידה מותאמת צרכים של התנועה לאתר, הגדרת מטרות האתר, פילוחים שונים לתנועת האתר, שיפור המרות האתר על עקרון של בדיקה בניסויים ועוד
- בניה נכונה של היררכיית העמודים ובנייה נכונה של תוכן האתר.
- אנליזה ואופטימיזציה של מסלולי ההמרה באתר.
- פעילות תוכן בזירת האתר – אופטימיזציה להיררכיית האתר, אופטימיזציה לתכני האתר, לכותרות ולתיאורים, יצירת תכנים חדשים, הדרכות תוכן מותאמות CMS ועוד
- ניתוח מצב מתחרים, מדידת מיקומי האתר, אופטימיזציה לנראות באתרים חיצוניים, טיפול באיכות הנראות החיצונית של האתר ועוד.
- איתור זירות תוכן רלוונטיות לקישורים ויצירת תוכן מתאים, אופטימיזציה לפעילות היח”צ, הפצת תכנים בהתאם לצרכים השיווקים ועוד.
- מדידת תנועה מאתרים אחרים, חיבור התנהגות חיצונית של גולשים למטרות האתר.
עם היד על הדופק
עולם ה-SEO עובר מהפכה של ממש בשנים האחרונות. שינויים דרמטיים באלגוריתם של גוגל הופכים את עולם ה-SEO מעולם טכני בעיקרו לכזה שעוסק בתוכן ובשיווק. החיבור ההדוק בין מחלקת ה-SEO ומחלקת התוכן מייצר שילוב מנצח המשפיע על התוצאות השיווקיות של לקוחותינו בצורה דרמטית.
בנוסף מחלקת ה-SEO של K-LOGIC מתעדכנת באופן רציף בכל שינוי באלגוריתם החיפוש, באופן הצגת התוצאות ובאסטרטגיה של גוגל, מבצעת ניסויים ומסיקה מסקנות ועומדת בחוד החנית של התחום הזה בישראל.
שירותים ומוצרים
- ליווי SEO- תהליך בניית אתר חדש על כל האספקטים שלו (אפיון, פיתוח, תוכן, UI, QA)
- פרויקט SEO מותאם- כולל שינויים תוכניים ומבניים. קביעת יעדים בהתאם לצרכי האתר
- בניית מערך קישורים איכותי לאתר
- הקמת מערכת מדידה - כולל ניתוח מצב קיים, הגדרת מטרות, הנחיות טכניות ובדיקת תקינות
- פרויקט אנליזה מותאם- כולל ניתוחים שוטפים, הגדרת דוחות ושיפורים שוטפים של מערכת המדידה
- פרויקט CRO (שיפור המרות באתר) מותאם- ניתוח תהליכים באתר, הגדרת ניסויי A/B Testing, יצירת Wireframes וניתוח תוצאות.
צוות
- אור דרורי SEO Manager
- איציק יצחקי head of organic SEO
- דיאנה יחנין SEO manager
- הלל צבי SEO manager
- מיכל טרגר SEO manager
- נדיה וולפסון SEO Manager
- עדי אלחדף SEO manager
- עדי ידוב SEO manager
- שירה קאשי SEO off page: content & distribution
- אפרת רוזנטל-אלימלך head of SEO off page & distribution
CASE STUDY
המשימה:
להגביר מהותית את התנועה האורגנית הרלוונטית לאתר ולהילחם במתחרה דומיננטי שמופיע כמעט בלעדית על רוב החיפושים בתחום.
האתגר:
- עולם חדש – מערכת עיתון אופליין שלומדת איך להתנהל באונליין.
- טכנולוגיה – אתר תוכן עצום הבנוי על תשתיות כבדות שקשה להזיז.
- תחרותיות – שוק תחרותי הנשלט על ידי מתחרה מבוסס שהבין כבר מזמן את הפוטנציאל האורגני.
הפיתרון:
- טיפול טכני כללי באתר הנוגע בזמני הטעינה, קוד צד לקוח, תקשורת אל מול השרתים וכו’.
- שינוי המבנה של כל עמודי האתר – לעיתים שינויים מינוריים ולעיתים שינויים דרסטיים.
- אפיון עמודים חדשים העונים לצרכי הגולשים, בהתאם לתוצאות מחקרים מותאמים.
- עבודה צמודה עם העורכים להתאמת תכני האתר וצורת העבודה לעולם האונליין.
- טיפול בארכיון ואגירת המידע ההיסטורי העצום של האתר.
- חיבור Google News הן לפלט השוטף של מערכת האתר והן לצורת הכתיבה באתר.
- מחקרים שוטפים וחיבור עם “מה שחם” על מנת לקצור ביקושים בזמני שיא.
התוצאות:
- הפיכה לשחקן האורגני המוביל ופתיחת פער ברמה רוחבית אל מול המתחרים.
- עלייה של מעל 500% בתנועה האורגנית, אשר המשיכה להיות תנועה איכותית ביותר.
- בנוסף, השינויים באתר שיפרו את השימושיות וחווית הגלישה באתר עבור כלל הגולשים.