הצטרף לצוות K!

אנו מחפשים את אותם יחידי סגולה,
המשלבים בין יכולות אנליטיות
וחשיבה יצירתית.

  • דרוש/ה גאון/נה שמתנדנד/ת על הגדר!

    מישהו כזה שהתלבט אם ללכת ללמוד מדעי המחשב או פסיכולוגיה, מישהו שיודע לפרק בעיות בצורה אנליטית ולמצוא פתרונות יצירתיים. איש שאוהב לפצח, סליחה, זקוק לפצח.

    בארגז הכלים של אותו אדם יש סקרנות כפייתית לחקר הסיבות שמניעות גולשים להתנהג כמו שהם מתנהגים, היכולת לנתח את אותה התנהגות בכלים אנליטיים, והרצון לבנות אסטרטגיה שתספק בצורה אידיאלית לאותם גולשים את מה שהם מחפשים. אם עד עכשיו בלוטות הסקרנות שלך לא מפרישות רוק; תפסיק לקרוא, אנחנו מבזבזים את זמנך (ועמך הסליחה). המשכת?! בוא נרד קצת לפרטים:

    אנחנו חוקרים התנהגות של אנשים באינטרנט – אנחנו עושים את זה כדי לגרום לחברות הגדולות והמעניינות ביותר בעולם לתקשר בצורה אינטליגנטית ואותנטית עם הלקוחות שלהן, אנחנו מובילים חברות לצלוח את המהפכה הדיגיטלית בצורה שתשאיר אותן רלוונטיות וראויות לאמון הלקוחות שלהן.

    אנחנו מחפשים מישהו שמייצג את ה- corpus callosum , מישהו שמבחינתו הצמדים הבאים מהווים סתירה אך ורק לבני אנוש:

    אלגוריתמים:תוכן; אנליזה:יצירתיות; שיווק:ערך; טכנולוגיה:התנהגות צרכנים; חדשנות:מתודולוגיה; פסיכומטרי:700; קורות חיים:עכשיו.

    המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

     

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • פלנר/ית מנוסה

    אתה כבר הבנת. אתה קורא, אתה סקרן. אתה רואה איך אתה מקבל החלטות קניה בעולם הזה. איך החברים שלך. ובפנים עמוק אתה יודע. לעולם הפרסום יקרה מה שקרה לתעשיית הצילום, המוזיקה והספרים. זה רק עניין של הזמן. אתה חיה דיגיטלית, שכלואה בתוך עולם של תקשורת חד כיוונית. אתה רוצה להתעסק באפליקציות, בלוגים, brand utilities, תוכן. אתה רוצה לעשות ברנדינג חדש שנותן ערך אמיתי ללקוחות, ושאפשר למדוד את האפקטיביות שלו. אתה חולם על דאטה ואינסייטים. על חיבור בין מתמטיקה ורגש. אתה רוצה להמציא דרכים חדשות לעשות שיווק. אבל הנה… שוב אתה עושה מאה שקפים של reverse engineering לאיזה קריאייטיב. אתה יודע שהגיע הזמן לעשות שינוי.

    לחברת השיווק הדיגיטלי המתקדמת בישראל דרוש פלנר מנוסה ומבריק. פצחן, סקרן, אנליטי, רגשי, קורפוס קולוסום. אחד שמוכן לשים סימני שאלה על כל הפרות הקדושות והתפיסות של עולם הפרסום והשיווק הישן, ושרוצה להצטרף לחברה שחרטה על דגלה לעשות טרנספורמציות דיגיטליות ללקוחותיה. אחד שבא ללמוד בטונות, ויודע כמה הוא עדיין לא יודע.

    דרישות התפקיד:

    • יכולות קרייאיטיביות ואנליטיות ברמה גבוהה ביותר (תינתן עדיפות לבעלי תואר ריאלי/תואר משולב).
    • ניסיון של מינימום שנתיים כפלנר במשרד פרסום/ניסיון בחברות מחקר/חברות אסטרגיה – חובה.
    • ניסיון בעבודה מול לקוחות ויכולת פרזנטטיבית מצוינת.
    • אסטרטג בנשמה ובפועל, יצירתי, סקרן, רעב ומקצוען.
    • כושר התנסחות חד ומדויק (בעברית וגם באנגלית), ניסיון בכתיבה שיווקית ויוצרת.
    • רעב דיגיטלי.

    קורות חיים בתוספת מכתב מקדים (חובה) ל: hila@k.co.il
    המשרה כתובה בלשון זכר, אולם מופנית לשני המינים.

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • פלאנר – מנהל תכנון ובקרה אסטרטגית

    תחומי אחריות:

    מנהל הבקרה והתכנון יעסוק בתרגום התוכניות האסטרטגיות של הארגון לתהליכים ומדדים על מנת לסייע לארגון במימוש מטרותיו. כמו כן יעסוק המנהל בבקרה תכנון מול ביצוע . בנוסף מנהל זה יהיה אחראי על צד השליטה בהוצאות , בקרה תקציבית והתנהלות אפקטיבית . כנגזרת מכך עולמות התפעול יהיו גם באחריותו ובהם בינוי , אבטחת מידע, תקשורת ועוד

     

    • הגדרה, ומעקב אחר יעדים ומדדים בעבודה עם המנכ”ל ועם מנהלי מחלקות כדרך לשיפור קבלת החלטות
    • בניית מתודולוגיה וקישור בין מטרות, יעדים ותקציב
    • מעקב אחרי תקציב והפקת דוח”ות ניהוליים
    • תמיכה באפיון ויצירת תוכניות עבודה המתרגמות את המטרות לתהליכים תפעוליים
    • שיפור תהליכים בארגון וכתיבת נהלים מתאימים ובקרות שוטפות, החל מהגדרת התהליך ועד למימוש ברמת הפרויקטים והמשימות
    • בקרה על התנהלות פרוייקטים בהתאם למתדולוגיות ניהול פרוייקטים
    • ניתוח, ניהול ומעקב אחר מערכת עומסים ותכנון תפעולי טווח קצר וטווח ארוך
    • אחריות על ניהול וקידום תשתית הארגון בתחומי ה- IT, תקשורת, אבטחת מידע, בינוי

     

    דרישות:

    • תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/מערכות-מידע/הנדסת תעשיה וניהול/מדעים מדויקים – חובה
    • תואר שני במנהל עסקים – יתרון
    • ניסיון ניהולי של לפחות 5 שנים בתפקיד מטה: ארגון ושיטות או תכנון ובקרה
    • ניסיון ביעוץ בחברת הנדסת תעשיה וניהול – יתרון
    • ניסון ניכר בהגדרת תהליכי תכנון, הגדרת יעדים ושיטות מדידה
    • ניסיון ניכר בהגדרה ומעקב אחרי תכנון מול ביצוע ומעקב תקציב
    • ניסיון באפיון והטמעה של תהליכי עבודה, מערכות מידע , IT , אבטחת מידע
    • ראייה רוחבית ואנליטית מאוד, יכולת הנעה עצמית, עבודת צוות מעולה
    • רקע דיגיטלי
  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • מנהלת פרויקטים/מפיקה למחלקת ניהול לקוחות

    וואו, איך מתחילים בכלל לתאר את המשימה הזאת?! שנתחיל במי את? או במי אנחנו?

    טוב, אז את: מייצגת נאמנה את דור הגם וגם; יצירתית ואנליטית; חושבת לטווח ארוך ואוהבת להוציא לפועל בטווח הקצר. את מפוצצת אנרגיה, שעוד מימי בית ספר – אף אחד לא הצליח לעמוד בקצב שלה! יש לך אינטיליגנציה של רופאה, אינטיליגנציה רגשית של מכשפה ואנרגיות של מפיקה; עד לא מזמן, העולם לא ממש ידע מה לעשות עם אנשים כמוך – אבל אז הגיע האינטרנט ואיתו הפציע השחר הדיגיטלי – עכשיו הגיע העידן שלך, העידן של אנשי הגם וגם.

    אז מי אנחנו? – אנשים כמוך, למען הדיוק 70 אנשים כמוך! אנחנו פורצים את הדרך הדיגיטלית עבור הארגונים הכי מעניינים בעולם; הם חוברים אלינו כדי שנבנה להם אסטרטגיה דיגיטלית, ובניגוד לגופים שרק מייעצים, הם דורשים מאיתנו להוציא לפועל את התוכניות שבנינו להם – כך שאנחנו, גם חושבים אסטרטגית וגם, אצים רצים, כדי לנהל ולהוציא לפועל את האסטרטגיה שבנינו.

    אז מה אנחנו רוצים לבקש ממך? להוביל חלק מהלקוחות שלנו לעבר עתיד דיגיטלי מזהיר. לחשוב איתם לאן צריך להגיע ולהנהיג אותם בבטחון אל המקום הזה. בא לך? בואי!

     

    *זו תשוקה – לא עבודה – והיא לא לבעלי לב או ראש חלשים

    המשרה כתובה בלשון נקבה, אך מופנית לשני המינים.

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • מנהל/ת קמפיינים למחלקת ה SMART MEDIA

     

    העולם הדיגיטלי משתנה ומתפתח במהירות מסחררת. יותר מזה, הוא משתלט על יותר ויותר תחומים מחיינו. בשביל להוביל אותו, אנחנו מבינים שחייבים לגשר ולחבר בין דברים שלכאורה בלתי ניתנים לחיבור. בין רגרסיות לינאריות ומודלים סטטיסטיים מסובכים ובין סרטון וידאו ביוטיוב. בין צלילה לתוך המספרים, המגמות והאחוזים לבין הבנה של איזו תמונה הגולש רוצה לראות. בין שפות תכנות, סקריפטים ומערכות BI לבין כתבה תמימה שמפורסמת באתר מוביל בארץ.

     

    המטרה שלנו? להוביל את החברות הגדולות והמעניינות ביותר בעולם ולעזור להם לצלוח את המהפכה הדיגיטלית. לגרום להן לתקשר ללקוחות שלהם בגובה העיניים, בצורה אינטילגנטית, אותנטית ואינפורמטיבית – כי אנחנו מאמינים שזאת הדרך היחידה שבה אפשר וצריך לדבר איתנו הצרכנים.

     

    אז את מי אנחנו מחפשים? את מי שמסוגל להשתנות ולהתפתח ביחד עם העולם הדיגיטלי. בעצם, את מי שחולם לשנות ולפתח את העולם הדיגיטלי. את מי שיימצא אתגר בלצלול לתוך המספרים ולנתח התנהגויות גולשים בעזרת כלים אנליטיים, יישאב סיפוק מלאפיין את הקוד שיעזור לו להגיע לתובנות שיווקיות עמוקות, ולא ינוח עד שימצא את הפתרון המתאים והיצירתי לבעיות שיצוצו לו בדרך.

    את מי שרוב חייו נע על הציר שבין האנליטי והיצירתי, בין הסיפרה למילה הכתובה – ומרגיש בבית רק כשהוא נמצא בשתי העולמות האלה ביחד.

    התפקיד כולל ניהול קמפיינים לקהלים בארץ ובחו”ל בפלטפורמת Google Adwords,  Facebook, Outbrain, Taboola, Twitter ועוד; ביצוע אנליזות בעזרת כלי BI לדוגמת Google Analytics ו – Datorama; בניית אסטרטגיית דיגיטל ללקוחות החברה, אפיון והגדרת קהלי היעד, חשיבה וייזום קונספט שיווקי, ביצוע והטמעת מחקרי מילים, ניהול בידים ותקציבי מדיה, עבודה מול צוות קריאייטיב ותוכן, ניתוח נתונים ואופטימיזציה מתמדת.

     

     

    דרישות התפקיד:

    • יכולות אנליטיות; ידע מעמיק בגליונות אלקטרונים, יכולת ניתוח נתונים
    • חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסה לפתרון בעיות מורכבות
    • חשיבה שיווקית והבנה צרכנית
    • תואר ראשון בהצטיינות עם העדפה לכלכלה, מתמטיקה, סטטיסיקה בשילוב עם מקצועות הומניים
    • אנגלית ברמת שפת אם, התנסחות רהוטה
    • יכולת למידה עצמאית
    • יעילות וחתירה למצוינות
    • יכולת ירידה לפרטים הכי קטנים, מבלי לשכוח את התמונה הגדולה
    • תקשורת בין אישית ויכולת עבודה בצוות
    • פסיכומטרי מעל 700

    המודעה מופנית לשני המינים

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • מנהל לקוחות לוקל

    תאור משרה

    קיי לוג’יק מגייסת מנהלי Delivery למחלקת ניהול לקוחות בתחילת דרכם!

    אנשים תקתקנים, אנליטים וסופר אינטילגנטים, ערכיים, רעבים לנצח, תאבי ידע ולימוד. אנחנו מציעים לך להתמקצע בתחומי השיווק הדיגטלי מבוסס הביצועים ולנהל את מערכי השיווק הדיגטלי של הגופים הגדולים במשק הישראלי, מותגי ענק בינלאומים וחברות הסטארט אפ הנחשקות והטובות בשוק.

    התפקיד דורש יכולות ניהול רבות ממשקים, יכולות הפקה והוצאה לפועל, העמקה ויסודיות, ביטחון עצמי, אנליטיות ומשיכה רבה לעתיד דיגטלי מרתק…

    המשרה כמובן מיועדת לגברים ונשים כאחד.

    דרישות

    • ניסיון קודם בתפקיד הפקתי/תפעולי – חובה
    • יכולות אנליטיות גבוהות – חובה
    • רקע תעסוקתי בשיווק דיגיטלי – יתרון משמעותי
    • אנגלית ברמה גבוהה – חובה
    • ניסיון קודם בתפקיד הפקתי/תפעולי – חובה
    • יכולות אנליטיות גבוהות – חובה
    • רקע תעסוקתי בשיווק דיגיטלי – יתרון משמעותי
    • אנגלית ברמה גבוהה – חובה
  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • מנהל לקוחות גלובל

    DESCRIPTION:
    K Logic Global Division is looking for a full-time super star to take our clients’ inbound marketing and digital marketing programs to the next level. The Client Success Manager is the front line of our client relationships – ensuring that we meet and exceed client expectations while delivering each client’s program within agreed timeframes, and within budget.
    The Client Success Manager is responsible for leading a team to develop, execute, measure and improve each aspect of the client’s marketing services, including strategic approaches, content creation, integrated campaigns, inbound programs, and lead generation tactics. The ideal candidate will have strong experience in B2B marketing with a concentration in digital demand generation, including marketing automation, email best practices, website design, social media, SEO, PPC, content creation, market research and strategy development.

    RESPONSIBILITIES:

    • Oversees full scope of assigned client accounts and is responsible for client satisfaction and execution of program deliverables.
    • Measure, track, and report results and adjust programs to continually improve program performance.
    • Assist in the development of strategic marketing plans for each client.
    • Use marketing automation platform to optimize clients’ lead generation and lead nurturing processes through email campaigns, content marketing, and social media channels.
    • Provide ongoing program communications and lead meetings across both internal and client teams, confidently working with all levels of the client and internal organization.
    • Manage relationships with internal team members, contractors and vendors.
    • Coordinate the activities of supporting team members for all client deliverables.
    • Continuously monitors the health of each client relationship, taking appropriate actions to reinforce the positive, and address and reverse any negatives.
    • Conduct and provide insights for various marketing research projects, including areas such as: as SEO, buyer personas, competitor analyses and content audits.
    • Assist with and execute assigned K Logic Global initiatives.

    REQUIRED SKILLS & EXPERIENCE:

    • Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or other related fields.
    • 3+ years B2B marketing experience developing and executing strategic marketing plans and tactical marketing programs.
    • Proven success building and managing digital demand generation programs.
    • Client facing experience (either in an agency or for a corporate marketing group) and a strong understanding of client success and client health.
    • Experience working with small to mid-sized B2B clients in the technology, software, and business consulting area is helpful, but not required.
    • Knowledge of digital / inbound marketing strategies and execution best practices.
    • Demonstrated experience with email marketing, marketing automation, social media, SEO, PPC, blog writing, content creation and reporting.
    • Working knowledge of popular content management systems (WordPress), and marketing automation platforms (Marketo, Pardot, Hubspot).
    • Experience with tracking, analyzing and reporting/communicating various analytics, metrics and goals in relation to inbound marketing efforts.
    • Excellent written, verbal communication, and presentation skills.
    • Program management experience coordinating a variety of internal and external team members to deliver program components on time and within budget.
    • Ability to interact with a diverse team and champion projects across the organization.
    • Independent self-starter who can set and manage goals, juggle shifting priorities and priorities, and work with minimal supervision.
    • Strong project management skills and the ability to work at a fast pace, under tight deadlines.
    • Positive, and solutions-oriented personality.

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • מוביל תחום גלובל

    Reporting to CEO/COO, the individual in this role is a strategic leader who will straddle the worlds of business, media and operations. The VP, Global Services will help develop KLogic’s global business in our primary customer segments: B2B/SaaS/Ecommerce/App Install. They will have a strong foundation in holistic digital media planning and understand the dynamics of large-scale media investments across direct buys, programmatic, search and social. The ideal candidate will be comfortable presenting to senior clients and diving deep into the details of a tactical media plan. They must motivate a core team, partners & clients to tackle challenges and help solve business problems. This position will have strategic and operational responsibilities.

    Role Overview

    • Collaborate to identify the long-term goals and drive strategic direction of the
    • Manage department staff, coaching and mentoring to ensure successful team performance department.
    • Evaluate and pursue opportunities for new partnerships in media services, clients and related companies.
    • Develop and strengthen complex relationships with key client players. Serve as the single point of contact for the client and provide service that exceeds expectations.
    • Deliver strategic leadership while proposing the working agenda, key initiatives and activities to deliver against client objectives
    • Responsible for project management and meeting day-to-day needs of client. Work with Client Services team and other internal departments to ensure all client goals are being met (budget, timelines, media performance and client reporting).
    • Stay abreast of latest industry advances and anticipate future developments to create profitable revenue streams whenever possible by identifying new opportunities and encouraging implementation of solutions
    • Analyze result, industry information and competitive landscape to identify trends and determine the appropriate marketing strategy for each campaign.
    • Manage account billings, budgets and media projections.

     

    Qualifications

    • 5+ years’ experience in Digital marketing with experience speaking to agency executives and client partners
    • Bachelor’s Degree (B.S.) / MBA
    • Proven experience with Marketing Automation platforms such as: Hubspot, Marketo, Pardot, Eloqua.
    • Proven leadership ability with directing, motivating a team
    • Proven work quality, productivity, problem solving, time management and collaborative teamwork
    • Understanding of data analysis, accountable metrics, plans and strategies
    • Detail oriented, able to multi-task and work well under tight deadlines in a fast-paced environment
    • Proven ability to present to large groups of people with confidence and a strong ability to address challenging questions
  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • מוביל אסטרטגיה בפיתוח העסקי

    אנחנו מחפשים מישהו שמגיע מחברת ייעוץ שיווקית, ממשרדי פרסום או יוצא חברות ייעוץ עם ותק של שנה שנתיים ומחפש עכשיו להעמיק בתחומים שלנו. מישהו עם יכולת אנליטית גבוהה וגם גישה לטכנולוגיה (לא צריך ידע).

    דרישות תפקיד וציפיות:

    • ניהול רוחבי של עבודה על מצגות אסטרטגיה, העשרה, ועומק של קיי ( לא מצגות סיכום, שנתיות ודברים שצריכים להישאר בניהול לקוח)
    • ניהול אופרטיבי יוזם של תחום אסטרטגיה- יצירת ניוזלטר שוטפים ללקוחות ולקוחות פוטנציאלים, פוסטים בבלוג וכו’
    • נוכחות רציפה ופרואקטיבית אצל לקוחות – כניסה לבריפים גדולים, ביצוע עבודות מחקר
    • ויצירת בריפים אסטרטגים לעבודה למחלקות המקצועיות בכניסה של לקוחות חדשים, מוצרים חדשים והשקות גדולות
    • תומכת לחימה בתהליכי הרכשת לקוח

     

    אפיון מקצועי:

    • Story telling – יכולת לקשור קצוות והרבה נושאים מפוזרים לסיפור קוהרנטי חד וברור
    • יוצא/ת חברת ייעוץ אסטרטגי
    • ראייה עסקית אסטרטגית
    • יכולות מחקר ותשוקה לידע
    • API טכנולוגי דיגטלי
    • People person יכולת רתימה והנעת תהליכים
    • רעב ותשוקה לדיגיטל ושיווק
    • GTD – אחראית, תקתקנית גורמת לדברים לקרות

     

    בונוס:

    • משקל סגולי ופרסונה שמסוגלת להעביר מצגות לבכירים
    • ניסיון מקצועי רלוונטי
    • ראייה מסחרית ויכולת להריח הזדמנויות

     

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • SEO

    לנבחרת קטנה ואיכותית דרושה חברה חדשה בעלת סקרנות טבעית, יכולת אוטודידקטית וגישה חיובית למספרים, לתפקיד אשת SEO ואנליזה מתחילה.

    התפקיד מאפשר חשיפה לחברות ישראליות ובינלאומיות מובילות במגוון תחומים – B2B, E-COMMERCE ועוד.

    את תסייעי לחברות להגיע אל היעדים העסקיים שלהן דרך צמיחה אורגנית אבל לא רק.

    אז אם יש לך גישה לטכנולוגיה ואת מוכנה ללמוד עוד, יש לך סקרנות בלתי נגמרת, את יצירתית ואוהבת מספרים, הצדדים האנליטיים שלך מפותחים במיוחד ומעניין אותך להבין איך עושים שיווק בעידן הדיגיטלי אנחנו מחפשים אותך!

    בואי והצטרפי לארגון צעיר וכיפי, שמחפש להזניק אנשים למעלה. אנחנו מציעים ליחידי סגולה הזדמנות להצטרף למחלקה המובילה בישראל בתחום וללמוד את עולם ה – SEO לעומק מהטובים והמקצועיים ביותר.

    דרישות:

    • גישה טכנולוגית ;ידע CSS, HTML – יתרון משמעותי
    • אנליטיות גבוהה וידע מעמיק ב excel
    • סקרנות ורצון להשקיע וללמוד תחום מאפס. להתפתח, להתמקצע ובהמשך הדרך להוביל
    • אנגלית ברמת שפת אם, התנסחות רהוטה
    • חשיבה יצירתית בפתרון בעיות מורכבות.
  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • ppc

    העולם הדיגיטלי משתנה ומתפתח במהירות מסחררת. יותר מזה, הוא משתלט על יותר ויותר תחומים מחיינו. בשביל להוביל אותו, אנחנו מבינים שחייבים לגשר ולחבר בין דברים שלכאורה בלתי ניתנים לחיבור. בין רגרסיות לינאריות ומודלים סטטיסטיים מסובכים ובין סרטון וידאו ביוטיוב. בין צלילה לתוך המספרים, המגמות והאחוזים לבין הבנה של איזו תמונה הגולש רוצה לראות. בין שפות תכנות, סקריפטים ומערכות BI לבין כתבה תמימה שמפורסמת באתר מוביל בארץ.

    המטרה שלנו? להוביל את החברות הגדולות והמעניינות ביותר בעולם ולעזור להם לצלוח את המהפכה הדיגיטלית. לגרום להן לתקשר ללקוחות שלהם בגובה העיניים, בצורה אינטילגנטית, אותנטית ואינפורמטיבית – כי אנחנו מאמינים שזאת הדרך היחידה שבה אפשר וצריך לדבר אתנו הצרכנים.

    אז את מי אנחנו מחפשים? את מי שמסוגל להשתנות ולהתפתח ביחד עם העולם הדיגיטלי. בעצם, את מי שחולם לשנות ולפתח את העולם הדיגיטלי. את מי שיימצא אתגר בלצלול לתוך המספרים ולנתח התנהגויות גולשים בעזרת כלים אנליטיים, יישאב סיפוק מלאפיין את הקוד שיעזור לו להגיע לתובנות שיווקיות עמוקות, ולא ינוח עד שימצא את הפתרון המתאים והיצירתי לבעיות שיצוצו לו בדרך.

    את מי שרוב חייו נע על הציר שבין האנליטי והיצירתי, בין הסיפרה למילה הכתובה – ומרגיש בבית רק כשהוא נמצא בשתי העולמות האלה ביחד.

    התפקיד כולל ניהול קמפיינים לקהלים בארץ ובחו”ל בפלטפורמת Google Adwords, Facebook, Outbrain, Taboola, Twitter ועוד; ביצוע אנליזות בעזרת כלי  BI לדוגמת Google Analytics ו – Datorama;  בניית אסטרטגיית דיגיטל ללקוחות החברה, אפיון והגדרת קהלי היעד, חשיבה וייזום קונספט שיווקי, ביצוע והטמעת מחקרי מילים, ניהול בידיים ותקציבי מדיה, עבודה מול צוות קריאייטיב ותוכן, ניתוח נתונים ואופטימיזציה מתמדת.

    דרישות:

    • יכולות אנליטיות; ידע מעמיק בגליונות אלקטרונים, יכולת ניתוח נתונים
    • חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסה לפתרון בעיות מורכבות
    • חשיבה שיווקית והבנה צרכנית
    • תואר ראשון בהצטיינות עם העדפה לכלכלה, מתמטיקה, סטטיסטיקה בשילוב עם מקצועות הומניים
    • אנגלית ברמת שפת אם, התנסחות רהוטה
    • יכולת למידה עצמאית
    • יעילות וחתירה למצוינות
    • יכולת ירידה לפרטים הכי קטנים, מבלי לשכוח את התמונה הגדולה
    • תקשורת בין אישית ויכולת עבודה בצוות
    • פסיכומטרי מעל 700

    המודעה מופנית לשני המינים

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • Native English Speaking Experienced B2B SEO Manager

    Coordinate SEO projects including keyword research, technical audits, link building, onsite content creation and offsite SEO strategy.
    Work with the development team to ensure SEO best practices are properly implemented.
    Work with PR and Marketing Teams to drive SEO in content creation.
    Create and edit content for SEO.
    Track, report and analyze website data in Google Analytics, Marketo and Salesforce.
    Stay current on SEO and website trends and best practices.
    Implement and run A/B testing for the website and other online properties.
    Requirements:
    3 years’ experience in a fast-paced B2B marketing environment
    Proven SEO experience for a B2B company
    Strong Google Analytics proficiency
    Experience working with marketing automation and CRM tools (Marketo, Pardot, Hubspot, salesforce.com)
    Demonstrated excellent oral and written communication skills
    Experience with Drupal, WordPress or other CMS platforms
    Solid Microsoft Office skills (Excel, MS Power Point, Word)
    HTML, JavaScript/jQuery and CSS
    B.A degree in Marketing, Project Management, Computer Science etc.

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח