הצטרף לצוות K!

אנו מחפשים את אותם יחידי סגולה,
המשלבים בין יכולות אנליטיות
וחשיבה יצירתית.

  • מומחה PPC / SEM

    דרוש מומחה אינטרנט עם ניסיון מוכח בניהול קמפיינים מבוססי ביצועים. התפקיד כולל ניהול תקציבי פרסום גדולים ומגוונים (בארץ ובעולם, B2B & B2C) תוך מתן דגש מקצועי על התוויית אסטרטגיה פרסומית, ניהול בידים והצעות מכר, אופטימיזציה מטריציונית לכל מרכיבי הקמפיין (מילים, מודעות, דפי נחיתה, בידים, פלטפורמות ומסלולי המרה) ועבודה שוטפת מול הסטודיו לצורך אופטימיזציה לדפי הנחיתה והאתרים.

    דרישות התפקיד:

    • על המועמד להיות מוכוון תוצאות (ROI) ובעל כל התכונות האישיותיות הבאות:
    • קריאטיבי ואנליטי ברמה גבוהה (יתרון לבוגרי כלכלה)
    • סקרנות בלתי נדלית, בעל ראש גדול וראיה שיווקית רחבה
    • ניסיון משמעותי של שנה לפחות בניהול קמפיינים בפועל.


    אנחנו מצידנו מבטיחים סביבת עבודה מדליקה, אנשים לא שגרתיים ואתגר שיווקי אין סופי! חושב שאנחנו מתאימים? שלחו קורות חיים.

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • קופירייטר / ית

    כיף להיות קופירייטר. כיף שיש כשרון, שנינות.
    והיכולת הזאת לדעת תמיד מה להגיד, למי, מתי, יאפ. זה כיף.
    אבל מה הכי כיף? שהיום, אפשר למדוד את זה.

     
    אנחנו K Logic – Future Marketing ואנחנו מחפשים קופירייטר מנוסה וחכם. קופירייטר שישמח לקבל פידבקים קצת יותר מנומקים מ “לא התחברתי” או “זה לא עושה לי וואו”. כי אנחנו מודדים. הכל. ככה שעכשיו תוכל באמת לדעת מה שווים הרעיונות שלך. חכה. יש עוד. ב K Logic מייצרים עשרות סוגי קריאייטיב לעשרות קהלי יעד שונים ובסופו של דבר, הרעיונות שלך יגיעו למיליוני אנשים ואתה תקבל, על המקום, פידבק מבוסס נתונים. כזה שתדע בעזרתו איזה מסר עבד מעולה ואיזה פחות. קוראים לזה אופטימיזציה ובפועל, אנחנו באים כל בוקר מחדש כדי לעשות ממיר יותר, מקליק יותר, ויראלי יותר מאתמול. מה אתה אומר? זה אתה? כי הזדמנות כזאת להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי, לא תהיה לך. אם אתה רעיונאי/ת בנשמה, כשרוני/ת, חרוץ/ה וסקרן/ית. קריאטיבי ומסוגל לראות את היופי שבמספרים, שיספרו לך מה עובד ומה צריך לזרוק לפח, אם אתה לא מפחד מטכנלוגיה ורעב להמציא את הגלגל מחדש, אנחנו מזמינים אותך ללמוד מהאנשים הכי מגוונים, מנוסים ומוזרים שיש לתעשייה הזאת להציע ולנהל יחד איתם את קרבות השיווק הדיגטלים הגדולים והמאתגרים בארץ ובעולם

     

    דרישות:

    • אנגלית ועברית ברמת שפת אם – חובה
    • נסיון בכתיבת תוכן – חובה
    • בוגר תואר ראשון – חובה
    • מצויינות מוכחת מכל תחום שהוא – חובה
    • התמצאות בGoogle Adwords – יתרון
    • AdWords certification – יתרון משמעותי
    • גישה לעיצוב והיכרות עם כלים עיצוביים בסיסיים – יתרון משמעותי
  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • מנהל/ת קמפיינים מתחיל/ה למחלקת ה SMART MEDIA

     

    העולם הדיגיטלי משתנה ומתפתח במהירות מסחררת. יותר מזה, הוא משתלט על יותר ויותר תחומים מחיינו. בשביל להוביל אותו, אנחנו מבינים שחייבים לגשר ולחבר בין דברים שלכאורה בלתי ניתנים לחיבור. בין רגרסיות לינאריות ומודלים סטטיסטיים מסובכים ובין סרטון וידאו ביוטיוב. בין צלילה לתוך המספרים, המגמות והאחוזים לבין הבנה של איזו תמונה הגולש רוצה לראות. בין שפות תכנות, סקריפטים ומערכות BI לבין כתבה תמימה שמפורסמת באתר מוביל בארץ.

     

    המטרה שלנו? להוביל את החברות הגדולות והמעניינות ביותר בעולם ולעזור להם לצלוח את המהפכה הדיגיטלית. לגרום להן לתקשר ללקוחות שלהם בגובה העיניים, בצורה אינטילגנטית, אותנטית ואינפורמטיבית – כי אנחנו מאמינים שזאת הדרך היחידה שבה אפשר וצריך לדבר איתנו הצרכנים.

     

    אז את מי אנחנו מחפשים? את מי שמסוגל להשתנות ולהתפתח ביחד עם העולם הדיגיטלי. בעצם, את מי שחולם לשנות ולפתח את העולם הדיגיטלי. את מי שיימצא אתגר בלצלול לתוך המספרים ולנתח התנהגויות גולשים בעזרת כלים אנליטיים, יישאב סיפוק מלאפיין את הקוד שיעזור לו להגיע לתובנות שיווקיות עמוקות, ולא ינוח עד שימצא את הפתרון המתאים והיצירתי לבעיות שיצוצו לו בדרך.

    את מי שרוב חייו נע על הציר שבין האנליטי והיצירתי, בין הסיפרה למילה הכתובה – ומרגיש בבית רק כשהוא נמצא בשתי העולמות האלה ביחד.

    התפקיד כולל ניהול קמפיינים לקהלים בארץ ובחו”ל בפלטפורמת Google Adwords,  Facebook, Outbrain, Taboola, Twitter ועוד; ביצוע אנליזות בעזרת כלי BI לדוגמת Google Analytics ו – Datorama; בניית אסטרטגיית דיגיטל ללקוחות החברה, אפיון והגדרת קהלי היעד, חשיבה וייזום קונספט שיווקי, ביצוע והטמעת מחקרי מילים, ניהול בידים ותקציבי מדיה, עבודה מול צוות קריאייטיב ותוכן, ניתוח נתונים ואופטימיזציה מתמדת.

     

     

    דרישות התפקיד:

    • יכולות אנליטיות; ידע מעמיק בגליונות אלקטרונים, יכולת ניתוח נתונים
    • חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסה לפתרון בעיות מורכבות
    • חשיבה שיווקית והבנה צרכנית
    • תואר ראשון בהצטיינות עם העדפה לכלכלה, מתמטיקה, סטטיסיקה בשילוב עם מקצועות הומניים
    • אנגלית ברמת שפת אם, התנסחות רהוטה
    • יכולת למידה עצמאית
    • יעילות וחתירה למצוינות
    • יכולת ירידה לפרטים הכי קטנים, מבלי לשכוח את התמונה הגדולה
    • תקשורת בין אישית ויכולת עבודה בצוות
    • פסיכומטרי מעל 700

    המודעה מופנית לשני המינים

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • מנהל/ת הפצה אורגנית וקשרי תוכן

    אנחנו מחפשים איש יח”צ ותוכן אמביציוזי ורעב שרוצה להשתלב בחברת השיווק הדיגטלי המתקדמת והחכמה בישראל. התפקיד כולל בניית מערכות יחסים וקשרי הפצת תוכן עם אתרים ופאבלישרים בארץ, עבודת עריכת תוכן ורעיונאות ליצירת מהלכי תוכן אסטרטגים למטרות חיזוק כוח המותג והאתר ברשת.

    אנחנו מחפשים אנשים אינטלגנטיים, נחושים שלא מקבלים לא כתשובה ויודעים לגרום לדברים לקרות. אנשים שמבינים בתוכן ובאנשים, עם תעוזה ורעב לנצח ולעמוד ביעדים מאתגרים.

     

    דרישות התפקיד:

    • Getting things done – אנשים שיודעים לגרום לדברים לקרות
    • ידע וניסיון רלוונטי במשרד יח”צ
    • רקע וניסיון עיתונאי בעריכת תוכן ובפאלבישרים- יתרון
    • הבנת עולמות ה- SEO וגוגל – יתרון
    • היכרות מעמיקה עם זירות התוכן האינטרנטי בישראל רשתות חברתיות, פורומים, בלוגים ופלטפורמות תוכן שונות
    • ניסיון בעבודה מרובת ממשקים ויכולת עבודה בצוות
    • מאורגן, מסודר ויכולת עבודה על משימות רבות במקביל
    • נכונות ללמוד, מוטיבציה ומוסר עבודה גבוה
    • יכולת למידה ועבודה עצמאית
    • אנגלית ברמה גבוהה
  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • מנהל צוות PPC

    דרוש מומחה אינטרנט עם ניסיון מוכח בניהול קמפיינים מבוססי ביצועים. התפקיד כולל ניהול תקציבי פרסום גדולים ומגוונים (בארץ ובעולם, B2B & B2C) תוך מתן דגש מקצועי על התוויית אסטרטגיה פרסומית, ניהול בידים והצעות מכר, אופטימיזציה מטריציונית לכל מרכיבי הקמפיין (מילים, מודעות, דפי נחיתה, בידים, פלטפורמות ומסלולי המרה) ועבודה שוטפת מול הסטודיו לצורך אופטימיזציה לדפי הנחיתה והאתרים. כמו כן התפקיד יכלול ניהול צוות עובדים, הכשרת עובדים חדשים, עמידה מול לקוחות ובניית אסטרטגייה שיווקית ללקוחות.

    דרישות התפקיד:

    • על המועמד להיות מוכוון תוצאות (ROI) ובעל כל התכונות האישיותיות הבאות:
    • קריאטיבי אנליטי ברמה גבוהה (יתרון לבוגרי כלכלה),
    • סקרנות בלתי נדלית, בעל ראש גדול וראיה שיווקית רחבה.
    • תואר עם מרכיב אנליטי כמו סטטיסטיקה, כלכלה, ניהול, שיווק, מדעי המחשב וכו’

    ניסיון משמעותי של שנתיים לפחות בניהול קמפיינים בפועל. אנחנו מצידנו מבטיחים סביבת עבודה מדליקה, אנשים לא שגרתיים ואתגר שיווקי אין סופי! חושב שאנחנו מתאימים? שלח מכתב מקדים בנוסף לקורות החיים. תנאים מצוינים למתאים.

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • מומחית תוכן דיגיטלי

    אנחנו לא חושבים ששיווק משמעו חרטוט, אנחנו מבינים שתוכן שיעשה את העבודה זה תוכן שיביא ערך אמיתי לגולש, אנחנו מאמינים במדידה, ואוהבים לראות את התוכן שלנו פועל על המציאות. אנחנו מאמינים שה”מה” וה”איך” תלויים אחד בשני, ואנחנו מחפשים את מי שיודעת להצליב ביניהם הכי נכון.

    אחת שהיא גם רעיונאית שיודעת להעלות רעיונות לתוכן וגם יודעת לחשוב קריאייטיב, לדמיין את הפורמט הדיגיטלי המתאים. מישהי שתעוף על האפשרויות הבלתי נגמרות של הדיגיטל ומתלהבת ממדידה ותוצאות. אנחנו מחפשים מישהי יצירתית שתוציא לפועל רעיונות לא שגרתיים (וגם כאלה שהם שגרתיים לגמרי), תרים מצגות ותציג את הרעיונות שלה, ואחכ גם תנהל את הפרוייקטים הללו ביד רמה.

     

    • 1-2 שנות ניסיון עבודה בתוכן באחד מאתרי התוכן הגדולים
    • ניסיון במחקר אינטרנטי
    • ניסיון בניהול תהליכים/פרוייקטים
    • אנגלית ברמת שפת אם
    • ידע או רקע בעריכת וידאו – יתרון
    • ניסיון בעריכה ושכתוב של טקסטים – יתרון
    • ניסיון בסושיאל – יתרון

     

    המודעה כתובה בלשון נקבה אך פונה לכל המינים והמגדרים

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • דרוש/ה גאון/נה שמתנדנד/ת על הגדר!

    מישהו כזה שהתלבט אם ללכת ללמוד מדעי המחשב או פסיכולוגיה, מישהו שיודע לפרק בעיות בצורה אנליטית ולמצוא פתרונות יצירתיים. איש שאוהב לפצח, סליחה, זקוק לפצח.

    בארגז הכלים של אותו אדם יש סקרנות כפייתית לחקר הסיבות שמניעות גולשים להתנהג כמו שהם מתנהגים, היכולת לנתח את אותה התנהגות בכלים אנליטיים, והרצון לבנות אסטרטגיה שתספק בצורה אידיאלית לאותם גולשים את מה שהם מחפשים. אם עד עכשיו בלוטות הסקרנות שלך לא מפרישות רוק; תפסיק לקרוא, אנחנו מבזבזים את זמנך (ועמך הסליחה). המשכת?! בוא נרד קצת לפרטים:

    אנחנו חוקרים התנהגות של אנשים באינטרנט – אנחנו עושים את זה כדי לגרום לחברות הגדולות והמעניינות ביותר בעולם לתקשר בצורה אינטליגנטית ואותנטית עם הלקוחות שלהן, אנחנו מובילים חברות לצלוח את המהפכה הדיגיטלית בצורה שתשאיר אותן רלוונטיות וראויות לאמון הלקוחות שלהן.

    אנחנו מחפשים מישהו שמייצג את ה- corpus callosum , מישהו שמבחינתו הצמדים הבאים מהווים סתירה אך ורק לבני אנוש:

    אלגוריתמים:תוכן; אנליזה:יצירתיות; שיווק:ערך; טכנולוגיה:התנהגות צרכנים; חדשנות:מתודולוגיה; פסיכומטרי:700; קורות חיים:עכשיו.

    המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

     

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • אנליסט BI

    אם חיפשת איך להכנס ולצמוח בעולמות הדיגיטל והBI, הנה דרך המלך.

    אנחנו מחפשים איש/אשת BI מוכשר/ת לניהול מערכות BI וכלים נוספים לעבודה עם לקוחות גדולים ומגוונים בארץ ובחו”ל.

    התפקיד יכלול אחריות על ארכיטקטורה, הטמעה ותמיכה של מערכות BI מתקדמות עבור לקוחות החברה; אפיון, בנייה ואופטימיזציה של דוח”ות ביצועים אל מול תכנון; ממשקים שוטפים מול לקוחות ומול כל המחלקות בחברה; עבודה מול ספקי מערכת למטרת מימוש יכולות מתקדמות והוספת פונקציונליות חדשה כמו גם מערכות נוספות; הגדרת מטרות ובניית תכניות עבודה ותקציב לפעילות.


    • בוגרים מצטיינים בכלכלה/מתמטיקה/ סטטיסטיקה

    או:

    • אנשי דיגיטל עם 1-2 ניסיון שמגיעים מעולמות של SEO/PPC/אנליזה ורוצים לעשות שינוי לעולמול הדאטה וה- BI
    • שליטה מוחלטת באקסל
    • הכרות עם AdWords ,Facebook , Google Analytics , Taboola/Outbrain
    • יחסי אנוש מעולים ויכולת לעבוד מול ממשקים שונים בארגון ואל מול לקוחות, אחריות ואמינות
    • חוש טכני מפותח ויכולת לייצר פתרונות טכנולוגים “מחוץ לקופסה”
    • תשוקה לעולם הדאטה והדיגיטל
    • ניסיון תעסוקתי בתחום הדיגיטל – יתרון
    • ניסיון ב-JS/פייטון – יתרון
  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • Smart Media Team Leader

    We are looking for a digital Leader.

    An expert with proven experience managing and growing performance-based teams and campaigns.

    Our export Smart-Media teams are expanding, and fast. We need someone who can learn, imagine, achieve and create but at the same time teach, mentor and help others grow.

    The position will include managing a PPC team, recruiting and training new employees, client facing meetings and building new marketing strategies for different clients.

    The position includes managing large and diverse advertising budgets (in Israel & Worldwide – both B2C & B2B) with emphasis on the ability to build and plan an online advertising strategy for clients of various fields, bid management and media buying and optimization of all levels of the campaigns (whether it’s keywords, ads, landing pages, bids, platform, and conversion paths). Also working with the in-house studio, data, Martech and planning teams.

     

    • Experience managing and growing PPC teams
    • At least 2 years of experience of hands-on campaign management
    • Experience with B2B clients – a must
    • A degree with an analytical component – e.g. Statistics, Economics, Management, Marketing, Computer Science, etc.
    • Experience with ecommerce campaigns – an advantage
    • Experience with mobile clients – an advantage
  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • Native English Speaking SEO Manager

    An online marketing strategy agency is hiring an experienced SEO manager to lead SEO optimization projects and lead enhancement to improve client results.
    We are looking for an experience SEOs that understand that what we do is much bigger than just search engine optimization, ones that understand the importance of customer experience and can analyze user behavior from data and numbers.
    If you think you are just the one we have been looking for send us your CV and tell us how you see SEO today.
    Requirements:

    • 1+ years of experience managing SEO website optimization
    • Great Analytical skills
    • Knowledge of current SEO trends and practices
    • Familiar with current Google algorithms
    • Creative and innovating thinking
    • Native English speaking a must (born and raised in the US / English speaking country) – just good English is unfortunately not enough
    • Experience running A/B and other tests for optimization purposes
    • Understanding of UX principles
    • Working knowledge of HTML, JavaScript – big advantage
    • B2B experience – big advantage
  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • Native English Speaking Experienced B2B SEO Manager

    Coordinate SEO projects including keyword research, technical audits, link building, onsite content creation and offsite SEO strategy.
    Work with the development team to ensure SEO best practices are properly implemented.
    Work with PR and Marketing Teams to drive SEO in content creation.
    Create and edit content for SEO.
    Track, report and analyze website data in Google Analytics, Marketo and Salesforce.
    Stay current on SEO and website trends and best practices.
    Implement and run A/B testing for the website and other online properties.
    Requirements:
    3 years’ experience in a fast-paced B2B marketing environment
    Proven SEO experience for a B2B company
    Strong Google Analytics proficiency
    Experience working with marketing automation and CRM tools (Marketo, Pardot, Hubspot, salesforce.com)
    Demonstrated excellent oral and written communication skills
    Experience with Drupal, WordPress or other CMS platforms
    Solid Microsoft Office skills (Excel, MS Power Point, Word)
    HTML, JavaScript/jQuery and CSS
    B.A degree in Marketing, Project Management, Computer Science etc.

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • Content Outreach Expert

    The K Logic Global Content department is looking for a rising star that can assist us in creating long-lasting connections across the world.We are looking for a business development guru who is not afraid to work hard in order to land great connections with excellent publications to suit our top-notch content marketing.From locating connections within top-tier publications, to managing negotiations surrounding the publication of our unique content on those publications, and maintaining a long-lasting relationship with writers, bloggers, and editors for our clientele in the B2B and B2C sectors, our outreach expert will know the ins and outs of our clients’ content arenas and will have the drive to provide them with the best possible exposure on the web.

    Requirements:

    • Native English Speaker
    • Blogger/Marcom experience – a must
    • Familiarity with Online Marketing world
    • Familiarity with SEO – a must
    • Creative Thinker
    • Great researcher/reader
    • Proven connections to publications – A big plus
  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח