הצטרף לצוות K!

אנו מחפשים את אותם יחידי סגולה,
המשלבים בין יכולות אנליטיות
וחשיבה יצירתית.

  • דרוש/ה גאון/נה שמתנדנד/ת על הגדר!

    מישהו כזה שהתלבט אם ללכת ללמוד מדעי המחשב או פסיכולוגיה, מישהו שיודע לפרק בעיות בצורה אנליטית ולמצוא פתרונות יצירתיים. איש שאוהב לפצח, סליחה, זקוק לפצח.

    בארגז הכלים של אותו אדם יש סקרנות כפייתית לחקר הסיבות שמניעות גולשים להתנהג כמו שהם מתנהגים, היכולת לנתח את אותה התנהגות בכלים אנליטיים, והרצון לבנות אסטרטגיה שתספק בצורה אידיאלית לאותם גולשים את מה שהם מחפשים. אם עד עכשיו בלוטות הסקרנות שלך לא מפרישות רוק; תפסיק לקרוא, אנחנו מבזבזים את זמנך (ועמך הסליחה). המשכת?! בוא נרד קצת לפרטים:

    אנחנו חוקרים התנהגות של אנשים באינטרנט – אנחנו עושים את זה כדי לגרום לחברות הגדולות והמעניינות ביותר בעולם לתקשר בצורה אינטליגנטית ואותנטית עם הלקוחות שלהן, אנחנו מובילים חברות לצלוח את המהפכה הדיגיטלית בצורה שתשאיר אותן רלוונטיות וראויות לאמון הלקוחות שלהן.

    אנחנו מחפשים מישהו שמייצג את ה- corpus callosum , מישהו שמבחינתו הצמדים הבאים מהווים סתירה אך ורק לבני אנוש:

    אלגוריתמים:תוכן; אנליזה:יצירתיות; שיווק:ערך; טכנולוגיה:התנהגות צרכנים; חדשנות:מתודולוגיה; פסיכומטרי:700; קורות חיים:עכשיו.

    המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

     

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • פלנר/ית מנוסה

    אתה כבר הבנת. אתה קורא, אתה סקרן. אתה רואה איך אתה מקבל החלטות קניה בעולם הזה. איך החברים שלך. ובפנים עמוק אתה יודע. לעולם הפרסום יקרה מה שקרה לתעשיית הצילום, המוזיקה והספרים. זה רק עניין של הזמן. אתה חיה דיגיטלית, שכלואה בתוך עולם של תקשורת חד כיוונית. אתה רוצה להתעסק באפליקציות, בלוגים, brand utilities, תוכן. אתה רוצה לעשות ברנדינג חדש שנותן ערך אמיתי ללקוחות, ושאפשר למדוד את האפקטיביות שלו. אתה חולם על דאטה ואינסייטים. על חיבור בין מתמטיקה ורגש. אתה רוצה להמציא דרכים חדשות לעשות שיווק. אבל הנה… שוב אתה עושה מאה שקפים של reverse engineering לאיזה קריאייטיב. אתה יודע שהגיע הזמן לעשות שינוי.

    לחברת השיווק הדיגיטלי המתקדמת בישראל דרוש פלנר מנוסה ומבריק. פצחן, סקרן, אנליטי, רגשי, קורפוס קולוסום. אחד שמוכן לשים סימני שאלה על כל הפרות הקדושות והתפיסות של עולם הפרסום והשיווק הישן, ושרוצה להצטרף לחברה שחרטה על דגלה לעשות טרנספורמציות דיגיטליות ללקוחותיה. אחד שבא ללמוד בטונות, ויודע כמה הוא עדיין לא יודע.

    דרישות התפקיד:

    • יכולות קרייאיטיביות ואנליטיות ברמה גבוהה ביותר (תינתן עדיפות לבעלי תואר ריאלי/תואר משולב).
    • ניסיון של מינימום שנתיים כפלנר במשרד פרסום/ניסיון בחברות מחקר/חברות אסטרגיה – חובה.
    • ניסיון בעבודה מול לקוחות ויכולת פרזנטטיבית מצוינת.
    • אסטרטג בנשמה ובפועל, יצירתי, סקרן, רעב ומקצוען.
    • כושר התנסחות חד ומדויק (בעברית וגם באנגלית), ניסיון בכתיבה שיווקית ויוצרת.
    • רעב דיגיטלי.

    קורות חיים בתוספת מכתב מקדים (חובה) ל: hila@k.co.il
    המשרה כתובה בלשון זכר, אולם מופנית לשני המינים.

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • סטודנט/ית למחלקת PPC

    דרוש /ה סטודנט /ית למחלקת PPC.
    תמיד חלמת לעבוד במקום רגוע, שהכל בו כבר מובן, כל הדרכים סלולות והטכנולוגיות ידועות? אז המשרה הזו ממש לא בשבילך.
    העולם הדיגיטלי מתפתח במהירות מסחררת. למעשה, עוד מעט לא יהיה עולם דיגיטלי, פשוט כי לא ישאר משהו שהוא לא דיגיטלי.
    שלטי החוצות ישתנו בהתאם למי שעובר לידם, המשקפיים ימליצו לך על גלידריה מעולה במעלה הרחוב, כשאת /ה בסופר המקרר ישלח לך הודעה שהחלב תיכף נגמר והמזגן ידלק בדיוק רבע שעה לפני שובך הביתה אחרי יום לח בחוץ.
    המטרה שלנו? להוביל את החברות הגדולות והמעניינות ביותר בעולם ולעזור להם לצלוח את המהפכה הזו.
    דרישות:1. ציון פסיכומטרי מעל 700.
    2. שנה שניה ומעלה לתואר בכלכלה /הנדסת תעשיה וניהול /סטטיסטיקה (יתרון למשלבים /ות עם תואר הומני).
    3. ממוצע של לפחות 85 בתואר.
    4. יכולת לעבוד לפחות 3 ימי עבודה מלאים (ללא סופי שבוע) במשרד במרכז תל אביב.
    5. ידע מעמיק בגליונות אלקטרוניים ויכולת ניתוח נתונים.
    6. אנגלית ברמת שפת אם. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • מנהלת פרויקטים/מפיקה למחלקת ניהול לקוחות

    וואו, איך מתחילים בכלל לתאר את המשימה הזאת?! שנתחיל במי את? או במי אנחנו?

    טוב, אז את: מייצגת נאמנה את דור הגם וגם; יצירתית ואנליטית; חושבת לטווח ארוך ואוהבת להוציא לפועל בטווח הקצר. את מפוצצת אנרגיה, שעוד מימי בית ספר – אף אחד לא הצליח לעמוד בקצב שלה! יש לך אינטיליגנציה של רופאה, אינטיליגנציה רגשית של מכשפה ואנרגיות של מפיקה; עד לא מזמן, העולם לא ממש ידע מה לעשות עם אנשים כמוך – אבל אז הגיע האינטרנט ואיתו הפציע השחר הדיגיטלי – עכשיו הגיע העידן שלך, העידן של אנשי הגם וגם.

    אז מי אנחנו? – אנשים כמוך, למען הדיוק 70 אנשים כמוך! אנחנו פורצים את הדרך הדיגיטלית עבור הארגונים הכי מעניינים בעולם; הם חוברים אלינו כדי שנבנה להם אסטרטגיה דיגיטלית, ובניגוד לגופים שרק מייעצים, הם דורשים מאיתנו להוציא לפועל את התוכניות שבנינו להם – כך שאנחנו, גם חושבים אסטרטגית וגם, אצים רצים, כדי לנהל ולהוציא לפועל את האסטרטגיה שבנינו.

    אז מה אנחנו רוצים לבקש ממך? להוביל חלק מהלקוחות שלנו לעבר עתיד דיגיטלי מזהיר. לחשוב איתם לאן צריך להגיע ולהנהיג אותם בבטחון אל המקום הזה. בא לך? בואי!

     

    *זו תשוקה – לא עבודה – והיא לא לבעלי לב או ראש חלשים

    המשרה כתובה בלשון נקבה, אך מופנית לשני המינים.

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • מנהל/ת קמפיין PPC מתחיל/ה

    אנחנו מחפשים את מי שחי באינטרנט, בעל הבנה צרכנית בפעילות פרסום ושיווק. התפקיד כולל ניהול קמפיינים לקהלים בארץ ובחו”ל בפלטפורמת Google Adwords ו – Facebook; אפיון והגדרת קהלי היעד, חשיבה וייזום קונספט שיווקי, ביצוע והטמעת מחקרי מילים, ניהול בידים ותקציבי מדיה, עבודה מול צוות קריאייטיב, ניתוח נתונים ואופטימיזציה מתמדת.

    דרישות התפקיד:

    • יכולות אנליטיות; ידע מעמיק בגליונות אלקטרונים, יכולת ניתוח נתונים
    • חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסה לפתרון בעיות מורכבות
    • חשיבה שיווקית והבנה צרכנית
    • תואר ראשון בהצטיינות (עם העדפה לכלכלה, מתמטיקה, סטטיסיקה בשילוב עם מקצועות הומניים)
    • אנגלית ברמת שפת אם, התנסחות רהוטה
    • יכולת למידה עצמאית
    • יעילות וחתירה למצוינות
    • תקשורת בין אישית מעולה ויכולת עבודה בצוות

    בואו והצטרפו לארגון צעיר וכיפי, שמחפש להזניק אנשים למעלה. במידה ואתם עונים על דרישותינו שלחו מכתב מקדים בצירוף קורות החיים המסביר לנו למה כדאי לנו לצרף דווקא אתכם לנבחרת החלומות שלנו.

    המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

    קורות חיים ל – hila@k.co.il

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • מנהל/ת הפצה אורגנית וקשרי תוכן

    אנחנו מחפשים איש יח”צ ותוכן אמביציוזי ורעב שרוצה להשתלב בחברת השיווק הדיגטלי המתקדמת והחכמה בישראל. התפקיד כולל בניית מערכות יחסים וקשרי הפצת תוכן עם אתרים ופאבלישרים בארץ, עבודת עריכת תוכן ורעיונאות ליצירת מהלכי תוכן אסטרטגים למטרות חיזוק כוח המותג והאתר ברשת.

    אנחנו מחפשים אנשים אינטלגנטיים, נחושים שלא מקבלים לא כתשובה ויודעים לגרום לדברים לקרות. אנשים שמבינים בתוכן ובאנשים, עם תעוזה ורעב לנצח ולעמוד ביעדים מאתגרים.

     

    דרישות התפקיד:

    • Getting things done – אנשים שיודעים לגרום לדברים לקרות
    • ידע וניסיון רלוונטי במשרד יח”צ
    • רקע וניסיון עיתונאי בעריכת תוכן ובפאלבישרים- יתרון
    • הבנת עולמות ה- SEO וגוגל – יתרון
    • היכרות מעמיקה עם זירות התוכן האינטרנטי בישראל רשתות חברתיות, פורומים, בלוגים ופלטפורמות תוכן שונות
    • ניסיון בעבודה מרובת ממשקים ויכולת עבודה בצוות
    • מאורגן, מסודר ויכולת עבודה על משימות רבות במקביל
    • נכונות ללמוד, מוטיבציה ומוסר עבודה גבוה
    • יכולת למידה ועבודה עצמאית
    • אנגלית ברמה גבוהה
  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח
  • איש\ת SEO מתחיל\ה

    חברת השיווק הדיגיטלי המתקדמת בישראל מחפשת אנשים שרעבים לדיגיטל. יש לך תשוקה לעולם הדיגיטלי? אתה, המחשב והסמארט-פון בלתי ניתנים להפרדה? יש לך גישה לטכנולוגיה ואתה מוכן ללמוד עוד? יש לך סקרנות בלתי נגמרת? אתה אוהב מספרים והצדדים האנליטים שלך מפותחים במיוחד? מעניין אותך להבין איך עושים עושים שיווק בעידן הדיגיטלי

    אנחנו מחפשים אותך לתפקיד איש SEO מתחיל.

    אנחנו מציעים ליחידי סגולה הזדמנות להצטרף למחלקה המובילה בישראל בתחום וללמוד את עולם ה – SEO לעומק מהטובים והמקצועיים ביותר.

    דרישות התפקיד:

    • גישה טכנולוגית; עדיפות לידע ב CSS, HTML. כל ידע בשפת תכנות מהווה יתרון משמעותי
    • אנליטיות גבוהה וידע מעמיק בגיליונות אלקטרונים.
    • סקרנות ורצון להשקיע וללמוד תחום מאפס. להתפתח, להתמקצע ובהמשך הדרך להוביל.
    • אנגלית ברמה מצוינת, התנסחות רהוטה
    • חשיבה יצירתית בפתרון בעיות מורכבות.

     

    בואו והצטרפו לארגון צעיר וכיפי, שמחפש להזניק אנשים למעלה. מכתב מקדים שבו כמה שורות על הפוטינציאל שיש בכם, הניצוץ שישכנע אותנו להשקיע בכם יתקבל בברכה.

    המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

    קורות חיים ל – hila@k.co.il

  • תודה שפנית אלינו!
    x
    x
    שלח