מחלקת סטודיו, קריאייטיב ופיתוח

פעם, בשביל לקבל קצת תשומת לב הספיק שעשינו יפה: מודעה מעוצבת, שלט חוצות מתוחכם, או סרטון 30 שניות לצלילי קאבר ישראלי מרגש. אבל פעם היה פעם ובשביל לזכות בלב הצרכנים כיום, אנשי הקריאייטיב והטכנולוגיה שלנו נדרשים להמציא את הגלגל כל פעם מחדש במטרה לגרום לצרכנים להתעניין, להסתקרן, לצחוק, ובעיקר להיכנס למסלול מדיד וברור בדרך להמרה.

קרא עוד >

משרדי פרסום נוהגים לקשט את קירותיהם במיטב יצירותיהם, אלא שהם מעולם לא נדרשו להסביר מה עשה כל קריאייטיב ומהלך, כמה הוא מכר, כמה הוא המיר ואיך הגולשים הגיבו אליו

מחלקת הקריאייטיב והטכנולוגיה של K Logic עובדת בצמוד למספרים: כל רעיון, גם אם הוא נראה הטוב ביותר, לא יצא לאור אם לא ניתן למדוד, לנתח ולשפר אותו לדעת.

בסטודיו שלנו משלבים בין יכולות טכנולוגיות ופיתוח מהמתקדמות ביותר בשוק לבין אנשי קריאייטיב ועיצוב מנוסים שמייצרים קמפיינים, אפליקציות פייסבוק ומובייל, אתרים, זירות תוכן ונכסי מדיה מתקדמים, מהלכי Gamification וקמפיינים חוצי פלטפורמות.

שירותים ומוצרים

  • קריאייטיב, עיצוב והקמה של קמפיינים דיגיטלים מרובי פלטפורמות
  • עיצוב ופיתוח עמודי נחיתה ומיני-סייטים
  • עיצוב ופיתוח אפליקציות מובייל, דסקטופ ופייסבוק
  • מיתוג ויצירת שפה ויזואלית
  • ייזום ופיתוח Brand Utility
  • קריאייטיב, הקמה וניהול של זירות ונכסי תוכן
  • פיתוח והקמת אתרי responsive והתמחות ב-HTML5
  • שרותי UI/UX

צוות

  • איגור ברוצקי ארט דירקטור
  • אירה גולדברג מעצבת
  • איתי גלאון מנהל קריאייטיב
  • ויקטוריה שחם גרפיקאית
  • יהודה ידיד Web Developer
  • יעל פישר Web Developer
  • ליטל עצמון מעצבת
  • צאלה פרנט מנהלת סטודיו

CASE STUDY

איך הופכים שירות מפות למוצר שתרצה לשתף בפרופיל האישי שלך?

המשימה

לקדם את שירות המפות של b144.

האתגר

יצירת התנסות רחבת היקף למוצרי מפות ותצלומי אוויר, תוך כדי יצירת חוויה רגשית.

הפיתרון

החלטנו לייצר פעילות חוויתית שמבוססת על המוצר עצמו.
איך הופכים מוצר טכני ומשעמם לחוויה?
התובנה שלנו הייתה, שכאשר אנשים בוחנים לראשונה שירות מפות חדש, הם מתחילים מלחפש את… הבית שלהם. החלטנו לקחת את התובנה הזו צעד אחד קדימה, ולהחזיר את הגולשים לבית שבו הם גדלו.
השקנו קמפיין שקרא לגולשים לחזור אל הבית שבו גרו בילדותם, לתייג את האנשים שחלקו איתם את אותם הימים, ולשתף את הסיפורים, התמונות, החברים והפסקול מאותה התקופה.
כך יצרנו שכבה עשירה ונוסטלגית על גבי המפה הרגילה ולמעשה ייצרנו לכל כתובת פרופיל אישי משלה. הגולש השתתף בפעילות חברתית ונוסטלגית תוך כדי שימוש במוצר אותו רצינו לקדם. במקום לדבר על המוצר, הקריאייטיב שילב התנסות בו.

התוצאה

  1. 10,314 לייקים חדשים לעמוד המותג.
  2. 6,161 התנסויות במוצר.

*מעל ל-350,000 גולשים שנחשפו לפעילות ולמוצר ב- News Feed שלהם.

תוספת לייקים בעמוד המותג
התנסויות במוצר

צור קשר

תודה שפנית אלינו
שלח