מחלקת smart media

לאנשי מחלקת ה-SMART MEDIA יש אוטוסטרדה המחברת בין החלק הימני והשמאלי במוח. מצד אחד, הם מתמטיקאים בעלי חשיבה אנליטית. מצד שני, הם אנשי קריאייטיב ושיווק, אנשים שיודעים לדבר עם אנשים ולא רק עם מחשבים.

קרא עוד >

איך זה עובד?

מחלקת ה-smart media עוסקת בניהול פעילות מדיה מבוססת ביצועים: תכנון, בנייה, מדידה ואופטימיזציה של קמפיינים אינטרנטיים במגוון פלטפורמות. הפעילות כוללת קידום ממומן במנועי חיפוש, רכישה, ניהול ואופטימיזציה של מדיה מבוססת ביצועים דרך רשתות התוכן השונות, ניהול קמפיינים בפייסבוק ובמובייל.

על שלושה יסודות עומדת המחלקה אופטימיזציה, אופטימיזציה ואופטימיזציה ואנשיה לעולם לא נחים על זרי הדפנה. גם כשהתוצאות מצויינות, השאיפה המתמדת היא לשפר עוד ולייצר קמפיינים אפקטיבים ויעילים יותר ויותר ויותר.

לצורך כך מוקמים קמפיינים רחבים ומורכבים, עליהם מתנהל תהליך האופטימיזציה. תחשבו רגע על קמפיין של מאות אלפי מילים, עשרות אלפי מודעות, אלפי עמודי נחיתה. תחשבו על האנשים שמנהלים את הקמפיין הזה, שהופכים את המערך הזה למכונה משומנת היטב שמייצרת כל יום מכירות ללקוחותינו. תחשבו על האופטימיזציה המתמדת והרצון לשפר את התוצאות עוד ועוד. תחשבו על ניסוי וטעיה, על A/B testing מתמיד, על פיצוח ההתנהגות האנושית דרך המספרים. זוהי היא מחלקת ה-smart media.

שירותים ומוצרים

  • ניהול קמפיינים במנועי חיפוש
  • ניהול קמפיינים בפלטפורמות Social כמו Facebook ו-Linkedin
  • ניהול קמפיינים במובייל
  • ניהול קמפיינים ברשתות דיספליי

צוות

  • אדוה לוי מנהלת קמפיינים
  • אמוץ ברג מנהל קמפיינים
  • ברוידא אלון מנהל קמפיינים
  • דודי צברי מנהל קמפיינים
  • דניאל קוטלר מנהל תחום גוגל
  • דרור צוקרמן מנהל קמפיינים
  • טל ששון מנהל קמפיינים
  • ינון יצחק מנהל קמפיינים
  • מיכאל בלוך ראש צוות Smart Media
  • סבטה שכטר מנהלת קמפיינים
  • צח ראוך Performance team leader
  • קוסטה יליסייב מנהל קמפיינים
  • שירה ידין מאוטנר מנהלת קמפיינים
  • שנברגר איתי מנהל קמפיינים

CASE STUDY

המשימה

להכניס את מותג 012 הידוע בתחום השיחות הבינ”ל והאינטרנט, אל תוך השוק הצפוף ומוטה המחיר של הסלולר בישראל.
יצירת מכונת מכירות להמרות (הצטרפות לחבילות) אונליין, ללא הסתמכות על מוקדי מכירה ושירות.

האתגר

  1. חדירה ראשונה לתחום, והרחבת המותג לעולם הסלולר.
  2. סגירת עסקאות (המרות) ללא “רשת הבטחון” הפסיכולוגית – נציגי שירות.
  3. הבלטת השירות החדש בזירה, בשוק ללא בידול ניכר ברמה המוצרית.

הפתרון

שימוש משולב בכלי פרפורמנס ומיתוג:

  1. שימוש בוידאו ככלי להגברת engagement עם המותג והשגת מכירות. לראשונה בישראל השתמשנו בבאנר hover to play.
  2. שילבנו בהצלחה קמפיין וידאו בפורמט true view שפונה לרשימות רימרקטינג של מבקרי האתר.
  3. ביצענו פילוח רשימות הרימרקטינג לפי שלבים בתהליך המכירה והתאמנו מסר מדוייק עבור השלב בו נמצא הגולש.
  4. פריסה רחבה על ביטויי חיפוש רלוונטיים של המותג, ביטויים גנריים ושמות מתחרים.
  5. פריסת מדיה (Display) המותאמת לתכני האתר ולדפוסי הגלישה של קהל היעד.

באנר 012

תוצאות

  1. נפח חיפושי המותג הוכפל פי 2.26 ועלות ההמרה צנחה ב-30%.
  2. K Logic הייתה החלוצה בארץ להתנסות בכלי ה – Hover to play. גוגל שילבה את הקמפיין כקייס סטאדי לכלי, אותו היא מציגה לכלל השוק.
עליה בחיפושי המותג
ירידה במחיר ההמרה (באחוזים)

צור קשר

תודה שפנית אלינו
שלח