מחלקת ניהול פרסום פרוגרמטי

DoubleClick Logosmallsmall





 

פרסום פרוגרמטי הוא למעשה טכנולוגיה מבוססת RTB (real time bidding) והיא מאפשרת לאתרים ולמפרסמים להשתתף בזירת מסחר, שבה ניתן לקנות ולמכור שטחי פרסום בזמן אמת ולקבל שליטה מלאה על העלאה, שינוי תוצרים ושינוי מיקומים באופן עצמאי באמצעות המערכת.
K Logic גאה להציע בין שלל שירותיה את הפרסום הפרוגרמטי באמצעות DoubleClick Technology. הצוות שלנו מתמחה בתכנון ויישום של אסטרטגיה שמטרתה למנף את היכולות של “סוויטת” DoubleClick, מבצע את עבודת התשתית הנדרשת על מנת להטמיע את המערכת, ומנהל את הקמפיינים בגישה מוכוונת ביצועים תוך אופטימזציה תמידית וחתירה למקסום תוצאות.

שירותים ומוצרים

DoubleClick Logosmallsmall
 

ל- DBM יש גישה ליותר מ- 80 בורסות פרסומיות וליותר מ- 900 מיליון אתרים, דרכם ניתן להגיש לקהלי יעד צרים או רחבים, מבוססי דמוגרפיה, תחומי עניין, כוונת קניה ועוד. אפילו ניתן לטרגט בהתאם לקונטקסט התוכן ולמכשיר הסלולר ממנו הם גולשים. עם כ- 35 מאגרי דאטה שגוגל עובדת איתם, הגשה לאדם הנכון בזמן הנכון ובמקום הנכון, מעולם לא הייתה קלה יותר.

יתרונות ה-DBM:

  • ריכוז קניית המדיה וסקייל בקנייה הפרוגרמטית באמצעות דאבלקליק, למפרסם יש גישה למלאי אדיר של בורסות פרסום, וכמו כן את היכולת לקנות מלאי פרימיום מהפאבלישרים המובילים בעסקאות ייעודיות והכל בפלטפורמה אחת.
  • שקיפות ואופטימיזציה למפרסמים יש שקיפות מלאה באשר למיקומי הקמפיין, העלויות שלו והחשוב ביותר – הביצועים שלו בכל רגע, בכל מיקום ובכל קהל. אין צורך בפעילות של סנכרון נתונים מפלטפורמות שונות, כלל הנתונים אחידים ומאוחדים.
  • יכולת ניתוח אדירה וגישה לנתונים גולמיים עם יותר מ- 20 סוגי דוחות, אפשר לעשות חיתוכים בכל רזולוציה שנבחר. מהמרות post click, ועד חיתוך לפי סוג קריאייטיב או אפילו לפי סוג מכשיר. ניתן לגשת לנתונים הגולמיים ביותר עד לרמת החשיפה ולעקוב אחרי מסע הגולש ברמת המדוייקת ביותר.
  • טרגטינג מינוף של כלל יכולות ה-Targeting של גוגל על בסיס תחומי עניין, מיקומים, דמוגרפיה בתוספת היכולת לטרגט קהלי צד ג’ מ-DMP חיצוניים בכלל המלאי הזמין במערכת ו-Cross Exchange.
  • עלויות ועמלותהכל פרוס בפני המפרסם, שקוף לחלוטין, במרחק קליק אחד. אין צורך בעשרות חשבוניות נפרדות לכל פאבלישר, כלל המדיה מרוכזת בחשבונית אחת

 
 

DoubleClick Logosmallsmall


 
ה- DCM היא מערכת ההגשה האינטיליגנטית של דאבל קליק. המערכת מארגנת במקום אחד את כל הפעילות הפרסומית, ומאפשרת שליטה הרבה יותר טובה על הקמפיין ועל הביצועים שלו.

יתרונות ה- DCM:

  • סגירת מעגל מלאה מעקב אחרי מסעות הגולשים המלאים, באתרים שונים, בפורמטים שונים, ובסביבות שונות עד לרמת החשיפה. אם אנחנו רוצים לדעת כמה באנר מסוים תרם לרכישה, למשל, DCM תאפשר לנו לקבל את התשובה סוף סוף.
  • ניהול מרוכז של כלל הקריאיטיב ניהול ומדידה של כל פורמטי הקריאיטיב הקיימים (באנרים, וידאו וריץ’ מדיה) במקום אחד. בנוסף, העלאת הבאנרים נעשית ישירות למערכת, כמו גם ביצוע שינויים מבלי לערב את האתרים (החלפת קריאייטיב, עמוד נחיתה וכו’). במילים אחרות: סוכנות המדיה מנהלת במרוכז תהליך שעד כה היה מפוזר אל מול פאבלישרים רבים.
  • שליטה בחשיפה ה- DCM מאפשר למפרסם להגדיר את מספר החשיפות המקסימלי של הגולשים לקריאייטיב מסוים, לכלי מסוים או למסר מסוים, על פני כל ערוצי המדיה הדיגיטלית במרוכז. בנוסף, הוא מאפשר לנו להגדיר sequencing עבור המסרים ולוודא שכל משתמש יקבל את המסר הרלוונטי אליו בהתאם למיקום שלו בג’רני.

צוות

  • אלון ברוידא campaign manager
  • אמוץ ברג campaign manager
  • דודי צברי campaign manager
  • שירה ידין מאוטנר campaign manager

צור קשר

תודה שפנית אלינו
שלח