מחלקת דאטה וטכנולוגיה
כאן נפגשים מפתחי אלגוריתמים מתחום מדעי המחשב, אנליסטים מעולם הכלכלה ומצטיינים במתמטיקה. תכלס, הרבה ממה שהם אומרים אנחנו לא מבינים. מה הם עושים? מחפשים את המקומות בהם אפשר לשלב בין קריאייטיב אנושי ואלגוריתם מחשבי לכדי פיתוח טכנולוגיות סופר מתקדמות שתומכות במהלכים השיווקיים שלנו.
קרא עוד >
מחלקה זו היא תוצר מופלא של המהפכה הדיגיטלית. המהפכה שמאפשרת לכמה ישראלים חצופים ומשוגעים לדבר כמונו, להשתמש בטכנולוגיות Open Source, וביחד עם חשיבה מחוץ לקופסה והמון תשוקה לדאטה לפתח ללקוחותינו פתרונות טכנולוגיים מתקדמים שעד לא מזמן היו נחלתם הבלעדית של חברות ענק כמו גוגל ואמזון.
המחלקה עוסקת ביצירת דטאות ממוקדות, בבניית קלסטרים, מודלים של חיזוי ועוד.
שירותים ומוצרים
- שירותי DMPיצירת מאגרים חכמים של לקוחות פוטנציאלים לטובת טירגוט ממוקד.
- ניתוח, טיוב והעשרת מאגרי מידע ניתוח מאגר הלקוחות והמידע של הלקוח, טיוב והעשרתו בהתבסס על מאגרי מידע צד ג', מערכות לאחזור מידע ואלגוריתמים של Entity Resolution. ביצוע Cluster analysis ויצירת אפיון מדויק של הלקוחות במאגר בחלוקה לקבוצות.
- מודל חיזוי LTV בניית מודל שמאפשר לחזות לאחר פרק זמן קצר יחסית מה הולך להיות השווי הכולל של הלקוח במערכת לאורך חייו. שימוש במודל חיזוי LTV משנה באופן מוחלט את הדרך בה אנו מנהלים את המדיה שלנו ומאפשר לנו לעבור משיחה דלה על CPA לשיחה עשירה של ROAS (Return On Advertising Spend).
- Next best offer בנייה של מנוע המלצות tailor made שיודע להתאים בצורה פרסונלית פריטים לכל גולש על בסיס נתוני עבר.
- Brandformence יכולות ה-Data מהוות חלק מרכזי בהצעת ה-Brandformence של K logic.