מחלקת תוכן

באמצעות בניה נכונה של מערכי תוכן סגמנטליים ומדידים, אנחנו יודעים להוכיח פעם אחר פעם שגולשים שצרכו תוכן מדויק ומכוון מטרה מגיבים לקריאות לפעולה וממירים טוב יותר. כשהתוכן מגובה בקריאייטיב מעניין, חווייתי ומדויק, השמיים של המסע הצרכני הם הגבול.

בעוד שעולם הפרפורמנס כבש את עולמות קצירת הביקוש ובעזרת מתודות עבודה מתקדמות של שיווק וקידום במנועי חיפוש ומערכות הגשה, הפך אותו לעולם אנליטי, מדיד המשתפר באופן תמידי, נותר עולם יצירת הביקוש בשיטות הפרסום הישנות, בידי חברות הפרסום, המדיה ויחסי הציבור. עולם זה נשאר בלתי מדיד, ולא נוצר קשר ברור בין ההשקעה בפרסום לבין הצלצול בקופות. עד היום.

קרא עוד >

מחלקת התוכן יודעת לייצר פעילויות שמטרתן ייצור ביקושים חדשים (תדמית, מיתוג, מודעוּת) ולבנות מהלכים שמטרתם קצירת ביקושים ולהפוך את הלקוח המתעניין ללקוח משלם. מתוך הבנה מעמיקה של התהליך הפסיכולוגי שעובר הצרכן הפוטנציאלי, מייצרת המחלקה תוכן רלוונטי שפוגש אותו בשלבים המוקדמים של תהליך הרכישה ומוביל אותו לקליק הסופי.

על Remarketing ושיווק סגמנטלי על בסיס תוכן

לא רק שאנחנו יכולים להניע צרכנים לצרוך תכנים רלוונטיים, אנחנו גם “צובעים” את אלה שצרכו את התוכן, וממשיכים לתקשר איתם ולהציע להם הצעות ממוקדות, ברחבי הרשת. שילוב כלי זה מאפשר לנו להפוך את התוכן מכלי מיתוגי פאסיבי לכלי אקטיבי הלוקח חלק מהותי בתהליך הרכישה של הלקוח.

התפתחות מתמדת של כלי הפצת תוכן המאפשרים הפצה מדויקת וסגמנטלית של התוכן – בראשם הרשתות החברתיות ואמצעים כמו OUTBRAIN ו-TABOOLA. כלים אלה מאפשרים להניע אל התוכן טראפיק רלוונטי של צרכנים מתעניינים, ולהפנות מיקרו-סגמנטים שונים לתכנים שונים שנתפרו במיוחד עבורם.

כל אלה אפשרו לנו לבנות אסטרטגיות כמו Inbound Marketing ו-brandformance. אלה אסטרטגיות ייחודיות המאפשרות לנו לשלב בין תוכן לבין מגוון כלי פרפורמנס ויכולות מדידה. כך, אנחנו עובדים בארכיטקטורה מורכבת לייצור מערכי תוכן המחוללים המרות ומכירות, נמדדים באופן רציף ונתונים לאופטימיזציה מתמדת.

המחלקה עוסקת בבניית אסטרטגיה, ביצירה ובניהול של נוכחות דיגיטלית אפקטיבית, קריאייטיבית ומכוונת תוצאות.

בעזרת כלים אלה, אנחנו מצליחים להגיע אל הלקוחות הפוטנציאלים בנקודה הנכונה בתהליך הרכישה שלהם, וללכת עימם צעד אחד צעד עד לביצוע מכירה.

את מהלכי התוכן אנחנו מגבים במדידה מדויקת – הודות למחלקת ה-SMART MEDIA, הקליקו ותראו איך.

שירותים ומוצרים

  • Inbound Marketingתהליכי המרה מבוססי תוכן
  • אסטרטגיית תוכן
  • ניהול נוכחות דיגיטלית של מותגים במדיה החברתית – פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם ועוד
  • פיתוח והקמת אפליקציות, אתרים, זירות תוכן ו-brand utilities
  • אפליקציות מובייל ונוכחות תוכן במובייל
  • Branded Content
  • ניטור שיח ברשת - brand Monitoring
  • מדיה ותוכן שיווקי

צוות

  • אפרת רוזנטל-אלימלך מנהלת הפצה אורגנית והפקות תוכן
  • בנימין איילי מחקר ומידענות
  • מורן מימוני תוכן והפצה
  • נועה בגון מנהלת תוכן
  • שירה קאשי תוכן והפצה

CASE STUDY

המשימה

השקת שירות האחסון בענן של בזק ויצירת הרשמות לשירות.

האתגר

שוק תחרותי עם מגוון פתרונות דומים, שירות מורכב ל”מתקדמים בלבד”.

שיטת העבודה

מהלך Inbound Marketing ששילב הפצת תוכן מיקרו-סגמנטלי בשילוב עם מספר כלי פרפורמנס ו-SEO.

איך זה עבד?

  1. ראשית, פילחנו את קהל היעד למיקרו-סגמנטים רלוונטים למוצר.
  2. מיפנו את הפיצ’רים והיתרונות שהמוצר יכול לספק וכיצד הוא יכול לעשות את החיים של כל סגמנט קלים וטובים יותר.
  3. יצרנו תכנים פרסונאליים וממוקדי מטרה לכל סגמנט וסגמנט ולמעשה ייצרנו קונקרטיזציה של המוצר לתועלות פרסונאליות לסגמנט וצרכיו.
  4. הפצנו את התוכן באמצעות שת”פים תוכניים, קידום אורגני, Google ads, פייסבוק וזירות חברתיות אחרות.
  5. באמצעות Outbrain וכלי הפצת תוכן נוספים דאגנו להביא לכל תוכן את הטראפיק המדויק שהגדרנו כסגמנט המטרה.
  6. לכל סגמנט נבנה funnel ייחודי ותהליך המרה שהחל מצריכת התוכן ונגמר בהרשמה לשירות.

תוצאות

  1. 400,000 גולשים קראו את התוכן שלנו.
  2. 3,500 נרשמים חדשים לשירות
  3. המחיר הנמוך ביותר להמרה מכל מקורות התנועה האחרים.
  4. אחוז המרה כפול מכל מקורות התנועה האחרים

הוכחנו שאפשר ליצור ביקושים ותהליכי המרה בעזרת תוכן מדויק וממוקד מטרה ושאנשים שצרכו את התוכן שלנו הומרו באחוז גבוה יותר.

משתמשים חדשים
אחוז המרה לאינבאונד

צור קשר

תודה שפנית אלינו
שלח