מחלקת ניהול לקוחות
מנהלי הלקוחות ב-K Logic הם מומחי אינטרנט: מטפלים במגוון רחב של תחומים, יודעים לכוון את אנשי המקצוע במחלקות השונות ויודעים לשאול את השאלות הנכונות. תפקידם ללוות את לקוחות החברה להצלחות ולהיות מורי הדרך שלהם בג’ונגל השיווק הדיגיטלי.
קרא עוד >
למנהלי הלקוחות שלנו 2 כובעים: באחד, הם מומחי השיווק הדיגיטלי המייעצים ללקוחות במהלכי הפרסום שלהם, ובשני, הם הלקוחות עצמם: מאתגרים את מחלקות החברה ודורשים את התוצאה הטובה ביותר עבור המטרה.
בזכות ההבנה העמוקה של מנהלי הלקוחות בכל תחומי השיווק הדיגיטלי, הם יכולים ללוות את הלקוח ולתת לו פתרון מיידי ברוב התחומים. ברגע שיש צורך בפתרון בעיה עמוקה או באתגר מקצועי, הם עובדים בשיתוף עם המקצוענים בשאר המחלקות. מעבר לכך, כך נולדים גם רעיונות חדשים חוצי מחלקות.
צוות
- ‘ספיר מוסקוביץ account manager
- אמה חפיזוב account manager
- אסף ארליך account manager
- גדי פריד account manager
- גולן כספי CBO
- דניאל עופר account manager
- דניס סוקר customer success manager
- טלי כץ account manager
- צח ראוך director of client services
- רומי סופר account manager
- רות המר customer success manager
- מור לוי גייר content & development manager, global
-
פגשתי ב-K Logic חבורה של אנשים סקרנים וחדשניים. כאלה שכל הזמן מסתכלים אל העתיד, ומנסים לעשות כבר היום דברים שאף אחד אחר לא עושה. לשמחתי, התקדמנו עם החזון שלהם, והתוצאות היו מפתיעות ויוצאות דופן
אילן סיגל, מנהל אגף שיווק פרטי, בזק -
K Logic was instrumental in developing the SEO strategy at NICE, successfully implementing it, and continuously improving our results.
Since establishing our SEO practice we saw an increase across all relevant metrics.
Dani Guzman, Director of Portfolio Marketing at NICE -
יש מעט מאוד ספקים ואנשים שמצליחים להפתיע אותך. קיי היא דוגמא נפלאה לאנשים שבגנים שלהם קיימים מקצוענות, מומחיות, ערכיות, כבוד הדדי, אנושיות ואפילו מתיקות שכובשת את הלב. אנשי החברה בכל המחלקות והדרגים כאילו יצאו מאותם אמא ואבא. עם אותם גנים. הם מחויבים לתוצאות ואינם נחים עד שמשיגים את היעדים עליהם התחייבו. והם תמיד עומדים בהם. הם שותפים אמיתיים. כל מי שלוקח אותם זוכה.
גלית בן שמחון, סמנכ"לית שיווק, הפניקס -
העבודה שלנו עם K Logic עזרה לאסימון לרדת: אפשר למכור רכבים בדיגיטל. ולא סתם למכור, אלא גם בכמויות וביעילות. הצוות הנמרץ והיצירתי הוכיח לנו שחדשנות ושכל הם כלי מכירה טובים לפחות כמו ריח של ניילונים ווקס מבריק.
ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה, Champion Motors