מחלקת CRO ו-אנליזה

במחלקת האנליזה תפגשו באנשים שמוצאים אתגר בלצלול לתוך המספרים ולנתח התנהגויות גולשים בעזרת כלים אנליטיים. הם שואבים סיפוק מלאפיין את הקוד שעוזר להגיע לתובנות שיווקיות עמוקות ולא נחים עד שמוצאים את הפתרון המתאים ביותר לבעיות שצצות בדרך.

האנשים שלנו פועלים בעקביות לניתוח ושיפור מתמיד של כל האלמנטים המשפיעים על קידום אתרי הלקוחות במנועי חיפוש ובהמרות באתר. לצד זאת, מקבל הלקוח ניתוח מקיף של נתונים, הצגה ברורה של דוח”ות וכן הנחיות לקריאה בהם, מסקנות ותובנות.

קרא עוד >

מחלקת האנליזה עושה זאת באמצעות הגדרה וסקירה של מטרות האתר ויעדיו, עבודה טכנית על קוד האתר, מדידה מותאמת צרכים ופילוחים שונים של תנועת האתר.
כדי לקדם ולשפר את הלקוח, מתבססת המחלקה על בדיקה, מחקרים וניסויים, אנליזה ואופטימיזציה של מסלולי ההמרה באתר, ניתוח מצב מתחרים, מדידת מיקומי האתר, איתור זירות תוכן רלוונטיות לקישורים בהתאם להתנהגות גולשים וחיבור התנהגות חיצונית של גולשים למטרות האתר.

שירותים ומוצרים

  • תהליכי CRO - שיפור יחסי המרה של אתר או מיניסייט. - הטמעת מערכות מדידה וכלים שונים לקבלת משוב מגולשים בנכס. איסוף, עיבוד וניתוח נתוני שימוש של הנכס והתנהגות גולשים על ידי שילוב של ניתוחים כמותיים ואיכותניים. שימוש בניתוחי דאטה, מפות חום, הקלטות גולשים ובדיקות שימושיות. הטמעת השינויים ובחינה מחודשת של השפעתם
  • LPO- תהליך לשיפור יחסי המרה בעמודי נחיתה אסטרטגיים
  • User behavior analysis- ניתוח מורכב של פעילות גולשים
  • Custom Reports- הצגת ה-data של הלקוח עם חלוקות וסכימות נתונים באופן מותאם אישית לצרכי העסק
  • Mobile app analytics- הקמת מערכת מדידה לאפליקצייה באמצעות כלים חיצוניים וניתוח התנהגות משתמשים. זיהוי נקודות כשל והוצאת תובנות שיווקיות
    המדידה
  • Ecommerce analytics- הטמעת מערכת מדידת ecommerce מתקדמת על כל האתר וניתוח התנהגות גולשים בכל שלבי המכירה. זיהוי נקודות הכשל ושינויים בהתאם
    .
  • Cross channel analysis- אנליזה רוחבית לכלל ערוצי הפעילות והשיווק הדיגיטליים והבנת תרומת כל ערוץ להמרה
  • Marketing automation integration- חיבור מידע ממערכות marketing automation ל-google analytics לניתוח מקיף יותר וסגירת מעגל עד המכירה הסופית
  • CRM integrations- חיבור נתונים שמתרחשים אופליין ומתועדים ב-crm לגוגל אנליטיקס לצורך מדידת ביצועים של קמפיינים
  • ליווי ומדידת inbound- בניית מערכת למדידת כתבות אינבאונד בערוצים חיצוניים לצורך ניתוח המרות ו-ROI
  • Cross device- חיבור נתוני משתמשים ממכשירים שונים כדי להגיע לרמת הדיוק המירבית של הבנת הגולשים באתר
  • ASO- הקמת מערכת מדידה מדוייקת לאפליקציות והתנהגות משתמשים

צוות

  • ודים ליבשיץ מחקר ופיתוח
  • יובל בלאו אנליסט
  • ישי שמש CTO
  • נדב ויסמן SEO Manager
  • נתי ביכלר מנהל מחלקת אנליזה ו-CRO
  • קוסטה יליסייב מנהל קמפיינים
  • רז ברמן מחקר וטכנולוגיה

צור קשר

תודה שפנית אלינו
שלח