סיפורי הצלחה

שירות Bcloud

המשימה

השקת שירות האחסון בענן של בזק ויצירת הרשמות לשירות.

האתגר

שוק תחרותי עם מגוון פתרונות דומים, שירות מורכב ל”מתקדמים בלבד”.

שיטת העבודה

מהלך Inbound Marketing ששילב הפצת תוכן מיקרו-סגמנטלי בשילוב עם מספר כלי פרפורמנס ו-SEO.

איך זה עבד?

  1. ראשית, פילחנו את קהל היעד למיקרו-סגמנטים רלוונטים למוצר.
  2. מיפנו את הפיצ’רים והיתרונות שהמוצר יכול לספק וכיצד הוא יכול לעשות את החיים של כל סגמנט קלים וטובים יותר.
  3. יצרנו תכנים פרסונאליים וממוקדי מטרה לכל סגמנט וסגמנט ולמעשה ייצרנו קונקרטיזציה של המוצר לתועלות פרסונאליות לסגמנט וצרכיו.
  4. הפצנו את התוכן באמצעות שת”פים תוכניים, קידום אורגני, Google ads, פייסבוק וזירות חברתיות אחרות.
  5. באמצעות Outbrain וכלי הפצת תוכן נוספים דאגנו להביא לכל תוכן את הטראפיק המדויק שהגדרנו כסגמנט המטרה.
  6. לכל סגמנט נבנה funnel ייחודי ותהליך המרה שהחל מצריכת התוכן ונגמר בהרשמה לשירות.

תוצאות

  1. 400,000 גולשים קראו את התוכן שלנו.
  2. 3,500 נרשמים חדשים לשירות
  3. המחיר הנמוך ביותר להמרה מכל מקורות התנועה האחרים.
  4. אחוז המרה כפול מכל מקורות התנועה האחרים

הוכחנו שאפשר ליצור ביקושים ותהליכי המרה בעזרת תוכן מדויק וממוקד מטרה ושאנשים שצרכו את התוכן שלנו הומרו באחוז גבוה יותר.

משתמשים חדשים
אחוז המרה לאינבאונד

תנועה לאתר גלובס

המשימה:

להגביר מהותית את התנועה האורגנית הרלוונטית לאתר ולהילחם במתחרה דומיננטי שמופיע כמעט בלעדית על רוב החיפושים בתחום.

האתגר:

  1. עולם חדש – מערכת עיתון אופליין שלומדת איך להתנהל באונליין.
  2. טכנולוגיה – אתר תוכן עצום הבנוי על תשתיות כבדות שקשה להזיז.
  3. תחרותיות – שוק תחרותי הנשלט על ידי מתחרה מבוסס שהבין כבר מזמן את הפוטנציאל האורגני.

הפיתרון:

  1. טיפול טכני כללי באתר הנוגע בזמני הטעינה, קוד צד לקוח, תקשורת אל מול השרתים וכו’.
  2. שינוי המבנה של כל עמודי האתר – לעיתים שינויים מינוריים ולעיתים שינויים דרסטיים.
  3. אפיון עמודים חדשים העונים לצרכי הגולשים, בהתאם לתוצאות מחקרים מותאמים.
  4. עבודה צמודה עם העורכים להתאמת תכני האתר וצורת העבודה לעולם האונליין.
  5. טיפול בארכיון ואגירת המידע ההיסטורי העצום של האתר.
  6. חיבור Google News הן לפלט השוטף של מערכת האתר והן לצורת הכתיבה באתר.
  7. מחקרים שוטפים וחיבור עם “מה שחם” על מנת לקצור ביקושים בזמני שיא.

התוצאות:

  1. הפיכה לשחקן האורגני המוביל ופתיחת פער ברמה רוחבית אל מול המתחרים.
  2. עלייה של מעל 500% בתנועה האורגנית, אשר המשיכה להיות תנועה איכותית ביותר.
  3. בנוסף, השינויים באתר שיפרו את השימושיות וחווית הגלישה באתר עבור כלל הגולשים.
שינוי בתנועה האורגנית לאתר

השקת 012 מובייל

המשימה

להכניס את מותג 012 הידוע בתחום השיחות הבינ”ל והאינטרנט, אל תוך השוק הצפוף ומוטה המחיר של הסלולר בישראל.
יצירת מכונת מכירות להמרות (הצטרפות לחבילות) אונליין, ללא הסתמכות על מוקדי מכירה ושירות.

האתגר

  1. חדירה ראשונה לתחום, והרחבת המותג לעולם הסלולר.
  2. סגירת עסקאות (המרות) ללא “רשת הבטחון” הפסיכולוגית – נציגי שירות.
  3. הבלטת השירות החדש בזירה, בשוק ללא בידול ניכר ברמה המוצרית.

הפתרון

שימוש משולב בכלי פרפורמנס ומיתוג:

  1. שימוש בוידאו ככלי להגברת engagement עם המותג והשגת מכירות. לראשונה בישראל השתמשנו בבאנר hover to play.
  2. שילבנו בהצלחה קמפיין וידאו בפורמט true view שפונה לרשימות רימרקטינג של מבקרי האתר.
  3. ביצענו פילוח רשימות הרימרקטינג לפי שלבים בתהליך המכירה והתאמנו מסר מדוייק עבור השלב בו נמצא הגולש.
  4. פריסה רחבה על ביטויי חיפוש רלוונטיים של המותג, ביטויים גנריים ושמות מתחרים.
  5. פריסת מדיה (Display) המותאמת לתכני האתר ולדפוסי הגלישה של קהל היעד.

באנר 012

תוצאות

  1. נפח חיפושי המותג הוכפל פי 2.26 ועלות ההמרה צנחה ב-30%.
  2. K Logic הייתה החלוצה בארץ להתנסות בכלי ה – Hover to play. גוגל שילבה את הקמפיין כקייס סטאדי לכלי, אותו היא מציגה לכלל השוק.
עליה בחיפושי המותג
ירידה במחיר ההמרה (באחוזים)

הבית שבו גרתי – b144

איך הופכים שירות מפות למוצר שתרצה לשתף בפרופיל האישי שלך?

המשימה

לקדם את שירות המפות של b144.

האתגר

יצירת התנסות רחבת היקף למוצרי מפות ותצלומי אוויר, תוך כדי יצירת חוויה רגשית.

הפיתרון

החלטנו לייצר פעילות חוויתית שמבוססת על המוצר עצמו.
איך הופכים מוצר טכני ומשעמם לחוויה?
התובנה שלנו הייתה, שכאשר אנשים בוחנים לראשונה שירות מפות חדש, הם מתחילים מלחפש את… הבית שלהם. החלטנו לקחת את התובנה הזו צעד אחד קדימה, ולהחזיר את הגולשים לבית שבו הם גדלו.
השקנו קמפיין שקרא לגולשים לחזור אל הבית שבו גרו בילדותם, לתייג את האנשים שחלקו איתם את אותם הימים, ולשתף את הסיפורים, התמונות, החברים והפסקול מאותה התקופה.
כך יצרנו שכבה עשירה ונוסטלגית על גבי המפה הרגילה ולמעשה ייצרנו לכל כתובת פרופיל אישי משלה. הגולש השתתף בפעילות חברתית ונוסטלגית תוך כדי שימוש במוצר אותו רצינו לקדם. במקום לדבר על המוצר, הקריאייטיב שילב התנסות בו.

התוצאה

  1. 10,314 לייקים חדשים לעמוד המותג.
  2. 6,161 התנסויות במוצר.

*מעל ל-350,000 גולשים שנחשפו לפעילות ולמוצר ב- News Feed שלהם.

תוספת לייקים בעמוד המותג
התנסויות במוצר