ppc_blog1

Enhanced Campaigns: מתחברים לקהל, ולא לפלטפורמה

במציאות שלנו, בני אדם עוברים מפלטפורמת גלישה אחת לאחרת, במהלך כל היום.
Enhanced campaigns) EC), או בעברית: קמפיינים משופרים, מאפשרים לנו לראות את המשתמש שמאחורי המכשירים ולפנות אליו ברגע הנכון ובמקום הנכון.
EC מאפשרים לנו להתמקד בקהל היעד, בנוסח המודעות (המוצגות על מחשבים נייחים, ניידים וטלפונים חכמים) ובמחיר לקליק מקמפיין כולל אחד.
את המעבר המלא ל-EC עולם ה- PPC משלים בימים אלו והוא יושלם באופן מלא עד לסוף חודש יולי 2013.

תצפיות ב-EC: עובדות, מסקנות וטיפים

  1. גוגל בדקה ומצאה כי התנהגות הגולשים בטאבלטים דומה להתנהגותם בדסקטופ וביטלה את ההפרדה בין טירגוט הטאבלט והדסקטופ. כתוצאה מכך, פרסום למחשבים (ניידים ונייחים) ולטאבלטים אוחד.
  2. התחרות במובייל גוברת. כל המפרסמים נכנסים לעולם שאט אט הופך לזירה העיקרית לפרסום!
    • תהיה השפעה על מיקומים בחיפוש.
    • תורגש עליה במחירים לקליק
  3. עיצוב אתרים ב-responsive design הוא בגדר הכרח, כל אתר צריך להתאים עצמו למכשיר ספציפי. אתרים שמכבדים את עצמם, מזהים ומתאימים את עצמם לתהליך החדש, למכשיר הספציפי והרזולוציה שלו.
  4. הקהל במובייל גדול ממה שהוערך ותוספת המובייל לקמפיינים צפויה להגדיל במידה רבה את התנועה בהם.
  5. ניהול הבידים משתנה, כך שניתן להתאים אותם בצורה מתקדמת יותר, על פי:
    • מיקום גיאוגרפי (בקמפיינים שפונים לחו”ל)
    • זמן ביום
    • סוג מכשיר
    • בדיספליי – לפי גיל, מין ותחומי עניין
  6. ניהול sitelinks השתנה ונוספו בו האפשרויות:
    • לקבל נתוני ביצוע על כל אחד מה-sitelinks
    • לשלוט בשעות הפעילות של ה-sitelinks
    • להתאים device ל-sitelink
    • להציג כל sitelink כמודעה, ולא link בלבד

מחלקת ה- PPC ב- K Logic תקפיד להמשיך ולעדכן אתכם בחידושים ובשיפורים עתידיים, כאן בבלוג.
הישארו מעודכנים!
דינה רזיאל וצוות ה-PPC