golanpost

וידאו: מתדמית לביצועים – איך משווקים נדל”ן ב-2015?

סמנכ”ל הלקוחות שלנו בסך הכל רצה קצת בטן גב באילת. מה לעשות שהוא הגיע בול לוועידת עיר הנדל”ן ונאלץ להסביר על שיווק העתיד.

לגולן כספי די נמאס לראות אנשים תקועים אי שם בעשור הקודם. בוועידת עיר הנדל”ן באילת, הוא שוחח על ההזדמנויות הפרושות בפני יזמי הנדל”ן בעידן השיווק הדיגיטלי: השיח עם הקהל, סגמנטציה נכונה שלו, תפירה מדוייקת של מסרים, שימוש בכלים מתקדמים, והתפוררות עולם המושגים הישן לטובת אחד חדש, חכם, מדוייק ומבוסס דאטה.

בכנס הציג כספי את אחת ממתודות העבודה של K, בה נעשה שימוש בקמפיין האונליין של  פרויקט “אנטוקולסקי | שטרוק”,  מתחם מגורים אורבני, מסוגנן ושקט בצפון הישן של ת”א.

הפרויקט זכה להיות חלוץ מתודולגיות הInbound Marketing בתחום הנדל”ן בארץ והפך להצלחה גדולה. הרבה בזכות צוות מנצח של שותפים:

מנהלת השיווק של הפרויקט דניאל הלר, צוות המקצוענים של אלדר שיווק נדל”ן, שהובילו את האסטרטגיה של הפרויקט בראשות המנכ”ל רוני כהן, סמנכ”ל הלקוחות דן גינג’יס ומנהלת הלקוח דינה ענבר,  משרד המיתוג  All-In-One שניצחו על השפה המיתוגית הייחודית של הפרויקט ומשרד היח”צ של אורנה פרי, שניהל את האסטרטגיה התקשורתית ומשכו את תשומת הלב הרבה שקיבל הפרויקט.

איך זה עבד בדיגיטל ומה היו התוצאות? צפו בסרטון: