shutterstock

קניבליזציה בגוגל? או: למה לי לפרסם כשאני במילא ראשון בתוצאות החיפוש

דניאל קוטלר - מנהל תחום גוגל

25 בספטמבר. השנה: 2016. שתיים עשרה אפס אפס מתחילה ישיבת מחלקה. מנהלת לקוח מתפרצת לחדר (ככה זה אצלנו בקיי - אין כבוד לדלתות סגורות!) "תגידו, לקוחות שואלים אותי", היא פותחת, "למה להם להקצות משאבים וכסף כדי לפרסם את המותג שלהם, שגם ככה מופיע במקום הראשון בתוצאות בגוגל?" "ומה את עונה?", שאלנו. "או! זה בדיוק מה שרציתי לשאול אתכם". via GIPHY ...

הפער בין הרצון למציאות

Oops I did it again – על גוגל והעדכונים האחרונים

קהילת ה-SEO כמרקחה בגלל השינויים האחרונים שנכנסו לתוקף בתחילת החודש (ספטמבר 2016). עוד לא גמרנו לבדוק את ההשלכות של השינוי שעשה Google אי אז בפברואר 2016 והנה אנחנו כבר במחקר הבא. ...

Blog-Picture_100250115

נפגע לכם ה-CTR האורגני? אלה כנפי הפרפר של גוגל

זוכרים את השינוי בעמוד התוצאות של גוגל בדסקטופ מחודש פברואר 2016? (אמ;לק: הסרת מודעות הצד הממומנות, והוספת מודעה ממומנת רביעית בראש התוצאות עבור ביטויים תחרותיים), יופי. כי נכון שתילי תילים של מילים כבר נכתבו עליו וגם אנחנו כתבנו על השפעות השינוי על מודעות ה-PPC, אבל, תתפלאו, יש עוד מה להגיד. ...

photo: mirtmirt / Shutterstock.com

Google Vs. Pop-ups

מדי פעם בפעם מודיעה גוגל על עדכונים באספקטים שונים של השירות שלה - באלגוריתם החיפוש, בתצוגת החיפוש ועוד. לעתים מדובר בשינוי קטן שחלקנו לא ירגיש בו בכלל, לפעמים זאת לטיפה קלה על ראשם של בעלי אתרים ומדי פעם - דרמה של ממש. ...

Poto: shutterstock

למה CTR גבוה מדי יזיק לקמפיין שלכם?

יובל בלאו - אנליסט

פעם בכמה זמן מישהו בצוות התוכן שלנו, של מחלקת ה-Smart Media, זורק איזה משפט לאוויר שנשמע מופרך או לא רציני בהתחלה אבל בסוף הופך למחקר רציני לגמרי. הפעם יצא שנדרשנו לשאול שאלה שלמנהלי קמפיין תוכן עלולה להישמע בלתי הגיונית ועוד יותר לא הגיוני להקדיש לה זמן מחקר ועבודה. בישיבה השבועית האחרונה דיברנו על CTR של קמפיין תוכן והאם יכול להיות שהרע הוא הטוב ולהיפך. ככה יצא שהחלטנו לבחון האם לפי ה-CTR של קמפיין אנחנו יכולים לקבל אינדיקציה על אחוז ההמרה שלו ועל המחיר להמרה? כלומר, האם יש קורלציה בין אחוזי הקלקה וכניסות לכתבות לבין המרות? ...

photo: shutterstock

כיצד השפיעה גוגל על פעילות PPC בפועל בעקבות השינויים בעמוד התוצאות שלה

דניאל קוטלר - מנהל תחום גוגל

ב-18 בפברואר השנה (2016) נפל דבר. בגוגל החליטו לטרוף את הקלפים (ולא בפעם הראשונה) ויצרו שינוי עצום בעמוד תוצאות החיפוש: כל מודעות הצד הממומנות הוסרו, והועברו לחלקו העליון או התחתון של התוצאות. בלוק המודעות העליון מכיל כעת בין אפס לארבע מודעות, והשאר מופיעות בחלקו התחתון של העמוד. ...

blog_post_img

איך לעזאזל אני מגיע לקהל שלי?

אחת הבעיות הנפוצות שמפרסמים נתקלים בהן היא איך מגיעים לכלל קהל היעד. על פניו פייסבוק מאפשר להגיע לכל הלקוחות הפוטנציאליים (שהגדרנו) במידה והקמפיין רץ בתקציב גבוה מספיק, האמנם? בפוסט זה אדגים מדוע ההנחה הזאת שגויה ואיך בכל זאת פייסבוק מאפשרים למפרסמים להגיע לכל קהל היעד שלהם. ...

shutterstock_315236594

Goodbye Right-Side Ads

Smart Media - Smart Media

במידה והחדשות לגבי השינוי העצום בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל חמקו מכם (איך מזג האוויר שם בירח?), להלן תקציר של העדכון שהתחיל ב-18 בפברואר השנה ויתפשט בהדרגה בשבועיים הקרובים: ...

Blog-Picture_100250120

קרב הענקים: מובייל נגד דסקטופ בקמפיין תוכן

מיכל נס - מנהלת קמפיינים

זה ידוע בעולם הדיגיטלי שקידום תוכן בדסקטופ עובד בצורה טובה וזאת כיוון שהדסקטופ מותאם לקריאה ועבודה ממושכת– מדובר במסך גדול מולו יושב מהמשתמש בנוחות ולכן הוא נוח לקריאה של טקסטים ארוכים וקצרים. כיום ניתן לחלק את האופטימיזציה שנעשית בעולם התוכן לאופטימיזציה שנעשית על פרמטרים כמו כותרות, קריאות לפעולה, תמונות, כמות המרות ולאופטימיזציה שנעשית ברמת המכשיר. בשנים האחרונות, ככל שהטלפונים הניידים נעשים יותר משוכללים, אנחנו רואים שרוב הפעילות הדיגיטלית עוברת לעולם המובייל. לכן, אחת הפעולות הראשוניות שניתן לעשות על מנת לשפר קמפיין, היא לבחון איפה הוא עובד טוב יותר - במובייל או בדסקטופ. אנחנו רצינו לדעת כיצד המעבר של עולם הדיגיטל למובייל משפיע על עולם התוכן, כיצד המסך הקטן משפיע על לחיצה של קידומי תוכן, קריאה של תכנים והפעילות של הגולש באתר לאחר לחיצה על קריאה לפעולה. לשם כך ערכנו מחקר שסקר את כל המידע שיש לנו בנוגע לקידום תוכן בדסקטופ ובמובייל. ...

תמונה: shutterstock

אז מה בעצם גוגל רוצים מאיתנו?

מיכאל בלוך - ראש צוות Smart Media

אין צמד מילים שגורם לאיש PPC לתחושות עוצמתיות כל כך כמו Quality Score. זה משהו שיכול לנוע על הסקלה שבין התנשפויות כבדות וזיעה קרה לבין קפיצות אושר וסיפוק עילאי. והסיבה לכך די מובנת – לאלה מאתנו שמפרסמים במנוע החיפוש של גוגל, מדובר בנתון הבודד המשמעותי ביותר הקיים במערכת, כזה עם השפעה ברורה וניכרת על התוצאות. ובו זמנית – האלגוריתם שמחשב אותו - אינו ידוע. ...

shutterstock_289952918

Lead Ads Revolution

כלי פרפורמנס חדש של פייסבוק משנה את חוקי המשחק והוא מתעדכן כל הזמן וממש בזמן שהפוסט הזה נכתב. ה-Lead Ads הוא כלי פרפורמנס חדש שפייסבוק השיקו באוקטובר 2015, מטרתו לקצר את הפאנל בכדי להעלות את אחוזי ההמרה. זוהי מודעה רגילה המאפשרת מילוי טופס ליד מבלי לצאת מפייסבוק, כלומר מבלי להגיע לעמוד נחיתה יעודי. הטופס "שואב" את פרטי המשתמש מפייסבוק וכל שנותר ללקוח הוא ללחוץ Submit. ...

content-2016

מחלקת התוכן עושה 2016

נועה בגון - מנהלת תוכן

אנחנו אנשי התוכן. אנחנו אוהבים "פורמטים מרתקים", "חוויות תוכן", "עולמות", "זירות" וכיו"ב. אם גם אתם מאלה, תסכימו ש-2015 הייתה בצד שלנו וכנראה ש-2016 תצטרף אליה.  ...

seo 2016

יש למה לצפות! 2016 ב-SEO

אנחנו ב-K/Logic לא מסכמים שנה, אנחנו מעדיפים להסתכל אל השנה הבאה. זה לא בקטע מתנשא, אלא פרקטי. בחודש הקרוב נעלה כאן את דבר שלוש המחלקות הגדולות שלנו: SEO, תוכן ו-PPC. להלן, שנת 2016 ב-SEO: עולם ה-SEO משתנה ומתפתח בקצבים מהירים, עד כדי הגדרתו מחדש בכל פעם - מהוספת תחומים שמשפיעים על הדירוג ועד חידוד איכויות של פרמטרים. שנת 2015 היתה שנה מרתקת עבור התחום הזה ו-2016 תהיה כנראה מרתקת עוד יותר. ...

Blog Picture_100250113

דיבור אנלוגי בעולם דיגיטלי

אמיר חמד - קופירייטר

במאמר הקרוב אני רוצה להתייחס לשתי תופעות בעייתיות שהופיעו במאמר המעולה הזה ב-ThaMarker ("לא קונים יותר את הסיפורים שלכם" 4.11.2015) ולהעז ולהציע פתרון. אמ;לק: הפתרון הוא לשנות את האופן שבו מותגים מדברים גם בדיגיטל. ...

Just replace "Peace” with “Keyword”, and that’s us. We’re exactly like John Lennon.

אסטרטגיה, ביצוע, אופטימיזציה: איך להציל כל מהלך גוגל בעזרת היסודות שכולנו הפקרנו

אהרון סקברסקי - ראש צוות Smart Media

 אינטרנשיונל זה אנחנו את הפוסט הבא כתב אהרון סקברסקי ובזכותו סוף סוף יוכלו גם ההמונים שמעבר לים לקרוא את מה שיש לנו להגיד אהרון עלה מבוסטון, ארה"ב לפני כמה שנים, העברית שלו עוד קצת שבורה, אבל יש לו דברים ממש חכמים להגיד ויידיש לא כולם יודעים ...

Begin-Your-App-Indexing-Ranking-Signal-For-Android-And-iOS

גוגל מעלה הילוך באינדוקס אפליקציות

כבר שנים שגוגל מובילה באדיקות את המגמה שמבקשת לשפר את תוצאות החיפוש עבור משתמשיה. המהלכים האחרונים שהיא מציגה בהחלט ממשיכים את הקו, כשבמוקד: אפליקציות ונוכחותן בתוצאות. ...

גם השנה: מארי מיקר ממפה את עתיד האינטרנט

Smart Media - Smart Media

מאת: עדי שריג מארי מיקר שיחררה את התחזית השנתית שלה לעולם האינטרנט, ואם אין לכם זמן לעבור על 197 שקופיות, קבלו את התובנות העיקריות שלנו. ...

Blog-Picture_2

ב-21.4 גוגל מעדכנת את האלגוריתם שלה במובייל. אתם מוכנים?

נדב ויסמן - SEO Manager

אחרי בילד אפ מרשים ב-2014, גוגל מתחילה את השנה החדשה באמירה חד משמעית למפרסמים ובעלי האתרים: מובייל, מובייל, מובייל. גוגל מגבה את המגמה גם בעדכון האלגוריתם: החל מאפריל אתרים מותאמים יתועדפו בחיפוש, וגם תוכן מאפליקציות יאונדקס. גוגל, המשתמשים והאלגוריתם כבר עמוק במובייל, ואתם? ...

2015

הנה זה בא: טרנדים ותחזיות ל-2015

Smart Media - Smart Media

עדי שריג, הפלנרית שלנו, התעקשה שבגלל שאנחנו פיוצ'ר מרקטינג, כדאי שנסתכל על העתיד הקרוב וננסה למפות את מה שמגיע בצעדי ענק לעולם הדיגיטל. בגלל שהפעם היא גם צודקת, ריכזנו את המגמות והטרנדים בתחומים השונים והרכבנו תחזית דיגיטלית מקיפה לשנה הקרובה. מוכנים? כי עוד רגע זה כבר כאן. ...

golanpost

וידאו: מתדמית לביצועים – איך משווקים נדל”ן ב-2015?

סמנכ"ל הלקוחות שלנו בסך הכל רצה קצת בטן גב באילת. מה לעשות שהוא הגיע בול לוועידת עיר הנדל"ן ונאלץ להסביר על שיווק העתיד. ...