כל מה שחשוב לדעת על קנית מדיה פרוגרמטית
'ספיר מוסקוביץ - account managerאנשים בעולמנו הנוכחי נחלקים לשניים: ילידים ומהגרים. ילידים הם אנשים שנולדו או התבגרו בעולם דיגיטלי. הצורך שלהם בדיגיטל בסיסי וקיומי, כמו חשמל, אוויר ומים, ודיגיטל עבורם הוא ברירת מחדל מועדפת. ...
איך לעשות אופטימיזציה בקמפיינים של וידאו בגוגל.
סבטה שכטר - campaign managerפרפורמנס לא בקמפיינים של פרפורמנס: איך בכל זאת אפשר לעשות אופטימיזציה בקמפיינים של וידאו בגוגל כבר שנים רבות שאנו שומעים שתוכן הוא המלך, וידאו זה הדבר הבא וכו' ולא בכדי, זה כנראה נכון. ואם כך, חשוב מאוד להבין מה הדרך הכי אפקטיבית לקדם וידאו. הפעם התמקדנו באחד מערוצי הוידאו הגדולים והמהותיים שקיים היום – יוטיוב. ...
רימרקטינג, ריטרגטינג ומה שביניהם
אומרים שאסור להשוות. אבל לעיתים זה גדול מאיתנו. מזה כמה שנים שאנחנו משתמשים באופן יומיומי בטאבולה ובאאוטבריין כפלטפורמות לקידום תוכן. לצד יתרונותיהן בתחום, אנחנו לא יכולים שלא להשוות את רמת הטירגוט שלהן לזו המתקדמת הרבה יותר של פייסבוק וגוגל. ...
קניבליזציה בגוגל? או: למה לי לפרסם כשאני במילא ראשון בתוצאות החיפוש
25 בספטמבר. השנה: 2016. שתיים עשרה אפס אפס מתחילה ישיבת מחלקה. מנהלת לקוח מתפרצת לחדר (ככה זה אצלנו בקיי - אין כבוד לדלתות סגורות!) "תגידו, לקוחות שואלים אותי", היא פותחת, "למה להם להקצות משאבים וכסף כדי לפרסם את המותג שלהם, שגם ככה מופיע במקום הראשון בתוצאות בגוגל?" "ומה את עונה?", שאלנו. "או! זה בדיוק מה שרציתי לשאול אתכם". via GIPHY ...
Oops I did it again – על גוגל והעדכונים האחרונים
קהילת ה-SEO כמרקחה בגלל השינויים האחרונים שנכנסו לתוקף בתחילת החודש (ספטמבר 2016). עוד לא גמרנו לבדוק את ההשלכות של השינוי שעשה Google אי אז בפברואר 2016 והנה אנחנו כבר במחקר הבא. ...
נפגע לכם ה-CTR האורגני? אלה כנפי הפרפר של גוגל
זוכרים את השינוי בעמוד התוצאות של גוגל בדסקטופ מחודש פברואר 2016? (אמ;לק: הסרת מודעות הצד הממומנות, והוספת מודעה ממומנת רביעית בראש התוצאות עבור ביטויים תחרותיים), יופי. כי נכון שתילי תילים של מילים כבר נכתבו עליו וגם אנחנו כתבנו על השפעות השינוי על מודעות ה-PPC, אבל, תתפלאו, יש עוד מה להגיד. ...
Google Vs. Pop-ups
מדי פעם בפעם מודיעה גוגל על עדכונים באספקטים שונים של השירות שלה - באלגוריתם החיפוש, בתצוגת החיפוש ועוד. לעתים מדובר בשינוי קטן שחלקנו לא ירגיש בו בכלל, לפעמים זאת לטיפה קלה על ראשם של בעלי אתרים ומדי פעם - דרמה של ממש. ...
למה CTR גבוה מדי יזיק לקמפיין שלכם?
פעם בכמה זמן מישהו בצוות התוכן שלנו, של מחלקת ה-Smart Media, זורק איזה משפט לאוויר שנשמע מופרך או לא רציני בהתחלה אבל בסוף הופך למחקר רציני לגמרי. הפעם יצא שנדרשנו לשאול שאלה שלמנהלי קמפיין תוכן עלולה להישמע בלתי הגיונית ועוד יותר לא הגיוני להקדיש לה זמן מחקר ועבודה. בישיבה השבועית האחרונה דיברנו על CTR של קמפיין תוכן והאם יכול להיות שהרע הוא הטוב ולהיפך. ככה יצא שהחלטנו לבחון האם לפי ה-CTR של קמפיין אנחנו יכולים לקבל אינדיקציה על אחוז ההמרה שלו ועל המחיר להמרה? כלומר, האם יש קורלציה בין אחוזי הקלקה וכניסות לכתבות לבין המרות? ...
כיצד השפיעה גוגל על פעילות PPC בפועל בעקבות השינויים בעמוד התוצאות שלה
ב-18 בפברואר השנה (2016) נפל דבר. בגוגל החליטו לטרוף את הקלפים (ולא בפעם הראשונה) ויצרו שינוי עצום בעמוד תוצאות החיפוש: כל מודעות הצד הממומנות הוסרו, והועברו לחלקו העליון או התחתון של התוצאות. בלוק המודעות העליון מכיל כעת בין אפס לארבע מודעות, והשאר מופיעות בחלקו התחתון של העמוד. ...
איך לעזאזל אני מגיע לקהל שלי?
אחת הבעיות הנפוצות שמפרסמים נתקלים בהן היא איך מגיעים לכלל קהל היעד. על פניו פייסבוק מאפשר להגיע לכל הלקוחות הפוטנציאליים (שהגדרנו) במידה והקמפיין רץ בתקציב גבוה מספיק, האמנם? בפוסט זה אדגים מדוע ההנחה הזאת שגויה ואיך בכל זאת פייסבוק מאפשרים למפרסמים להגיע לכל קהל היעד שלהם. ...
Goodbye Right-Side Ads
Smart Media - Smart Mediaבמידה והחדשות לגבי השינוי העצום בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל חמקו מכם (איך מזג האוויר שם בירח?), להלן תקציר של העדכון שהתחיל ב-18 בפברואר השנה ויתפשט בהדרגה בשבועיים הקרובים: ...
קרב הענקים: מובייל נגד דסקטופ בקמפיין תוכן
זה ידוע בעולם הדיגיטלי שקידום תוכן בדסקטופ עובד בצורה טובה וזאת כיוון שהדסקטופ מותאם לקריאה ועבודה ממושכת– מדובר במסך גדול מולו יושב מהמשתמש בנוחות ולכן הוא נוח לקריאה של טקסטים ארוכים וקצרים. כיום ניתן לחלק את האופטימיזציה שנעשית בעולם התוכן לאופטימיזציה שנעשית על פרמטרים כמו כותרות, קריאות לפעולה, תמונות, כמות המרות ולאופטימיזציה שנעשית ברמת המכשיר. בשנים האחרונות, ככל שהטלפונים הניידים נעשים יותר משוכללים, אנחנו רואים שרוב הפעילות הדיגיטלית עוברת לעולם המובייל. לכן, אחת הפעולות הראשוניות שניתן לעשות על מנת לשפר קמפיין, היא לבחון איפה הוא עובד טוב יותר - במובייל או בדסקטופ. אנחנו רצינו לדעת כיצד המעבר של עולם הדיגיטל למובייל משפיע על עולם התוכן, כיצד המסך הקטן משפיע על לחיצה של קידומי תוכן, קריאה של תכנים והפעילות של הגולש באתר לאחר לחיצה על קריאה לפעולה. לשם כך ערכנו מחקר שסקר את כל המידע שיש לנו בנוגע לקידום תוכן בדסקטופ ובמובייל. ...
אז מה בעצם גוגל רוצים מאיתנו?
מיכאל בלוך - head of smart mediaאין צמד מילים שגורם לאיש PPC לתחושות עוצמתיות כל כך כמו Quality Score. זה משהו שיכול לנוע על הסקלה שבין התנשפויות כבדות וזיעה קרה לבין קפיצות אושר וסיפוק עילאי. והסיבה לכך די מובנת – לאלה מאתנו שמפרסמים במנוע החיפוש של גוגל, מדובר בנתון הבודד המשמעותי ביותר הקיים במערכת, כזה עם השפעה ברורה וניכרת על התוצאות. ובו זמנית – האלגוריתם שמחשב אותו - אינו ידוע. ...
Lead Ads Revolution
כלי פרפורמנס חדש של פייסבוק משנה את חוקי המשחק והוא מתעדכן כל הזמן וממש בזמן שהפוסט הזה נכתב. ה-Lead Ads הוא כלי פרפורמנס חדש שפייסבוק השיקו באוקטובר 2015, מטרתו לקצר את הפאנל בכדי להעלות את אחוזי ההמרה. זוהי מודעה רגילה המאפשרת מילוי טופס ליד מבלי לצאת מפייסבוק, כלומר מבלי להגיע לעמוד נחיתה יעודי. הטופס "שואב" את פרטי המשתמש מפייסבוק וכל שנותר ללקוח הוא ללחוץ Submit. ...
מחלקת התוכן עושה 2016
נועה בגון - head of creative & contentאנחנו אנשי התוכן. אנחנו אוהבים "פורמטים מרתקים", "חוויות תוכן", "עולמות", "זירות" וכיו"ב. אם גם אתם מאלה, תסכימו ש-2015 הייתה בצד שלנו וכנראה ש-2016 תצטרף אליה. ...
יש למה לצפות! 2016 ב-SEO
אנחנו ב-K/Logic לא מסכמים שנה, אנחנו מעדיפים להסתכל אל השנה הבאה. זה לא בקטע מתנשא, אלא פרקטי. בחודש הקרוב נעלה כאן את דבר שלוש המחלקות הגדולות שלנו: SEO, תוכן ו-PPC. להלן, שנת 2016 ב-SEO: עולם ה-SEO משתנה ומתפתח בקצבים מהירים, עד כדי הגדרתו מחדש בכל פעם - מהוספת תחומים שמשפיעים על הדירוג ועד חידוד איכויות של פרמטרים. שנת 2015 היתה שנה מרתקת עבור התחום הזה ו-2016 תהיה כנראה מרתקת עוד יותר. ...
דיבור אנלוגי בעולם דיגיטלי
במאמר הקרוב אני רוצה להתייחס לשתי תופעות בעייתיות שהופיעו במאמר המעולה הזה ב-ThaMarker ("לא קונים יותר את הסיפורים שלכם" 4.11.2015) ולהעז ולהציע פתרון. אמ;לק: הפתרון הוא לשנות את האופן שבו מותגים מדברים גם בדיגיטל. ...
אסטרטגיה, ביצוע, אופטימיזציה: איך להציל כל מהלך גוגל בעזרת היסודות שכולנו הפקרנו
אינטרנשיונל זה אנחנו את הפוסט הבא כתב אהרון סקברסקי ובזכותו סוף סוף יוכלו גם ההמונים שמעבר לים לקרוא את מה שיש לנו להגיד אהרון עלה מבוסטון, ארה"ב לפני כמה שנים, העברית שלו עוד קצת שבורה, אבל יש לו דברים ממש חכמים להגיד ויידיש לא כולם יודעים ...
גוגל מעלה הילוך באינדוקס אפליקציות
כבר שנים שגוגל מובילה באדיקות את המגמה שמבקשת לשפר את תוצאות החיפוש עבור משתמשיה. המהלכים האחרונים שהיא מציגה בהחלט ממשיכים את הקו, כשבמוקד: אפליקציות ונוכחותן בתוצאות. ...
גם השנה: מארי מיקר ממפה את עתיד האינטרנט
'ספיר מוסקוביץ - account managerמאת: עדי שריג מארי מיקר שיחררה את התחזית השנתית שלה לעולם האינטרנט, ואם אין לכם זמן לעבור על 197 שקופיות, קבלו את התובנות העיקריות שלנו. ...