אנחנו נהנים לקום בבוקר לעולם דיגיטלי שמאפשר לנו ללמוד, להישאר סקרנים ולהתפתח באין ספור ממדים. אנחנו רוצים – ומאמינים שאנחנו יכולים – להוביל מהפכה בתקשורת שבין מותגים לבין צרכנים.
הקמנו את K Logic ב-2006 אחרי שהבנו שבשילוב שבין טכנולוגיה לשיווק יש את הכוח לייצר תוצאות עסקיות יוצאות דופן. התחלנו את המסע עם עולם מנועי החיפוש, מכיוון שהוא אפשר לנו לתקשר עם צרכנים שאנחנו מבינים מה הם רוצים. מכאן התפתחה פילוסופיה שרותמת את עולם התנהגות הצרכנים ועולם הטכנולוגיה ליצירה של פתרונות שיווקיים פורצי דרך: פתרונות שיווקיים שהצרכנים רוצים. פתרונות שיווקים שמייצרים תוצאות ללקוחותינו.
היום יש בחברה כ-65 אנשים מופלאים שמפתחים את הפילוסופיה הזו ומיישמים אצל הלקוחות שלנו את החיבור בין דיגיטל לתוצאות. אנחנו חלק ממהפכה שמבוססת על מהירות, שקיפות וגמישות – מהפכה שרק התחילה ואין לה שום כוונה לנוח. גם לנו לא.
בסופו של יום, הלקוחות שלנו מחפשים יחידה מובחרת שתלווה ותוביל אותם במעמקי המטריקס הדיגיטלי;
החיבור בין מידע על התנהגות צרכנים, טכנולוגיה, תוכן ומודלים עסקיים חדשים, דורש לרוץ במהירות שעד לא מזמן נחשבה כבלתי אפשרית; מצד אחד, יש לרוץ למרחק ולבנות אסטרטגיה לטווח ארוך ומהצד השני צריך להיות מהיר גמיש ומתוחכם ולייצר תוצאות מדידות עכשיו.
“כאן, לעומת זאת, עלייך לרוץ הכי מהר שאת יכולה, כדי להישאר באותו המקום. אם את רוצה להגיע למקום אחר, את צריכה לרוץ לפחות פי שניים יותר מהר”
(לואיס קרול, אליס בארץ הפלאות, תרגום: רנה לויטין)
תוכן, טכנולוגיה, התנהגות צרכנים, SMO, מנועי חיפוש, מובייל, RTB, אנליזה, A/B Testing, מדיה, YouTube, אפליקציות, ROI, טוויטר, SEO, לינקדאין, SCRM, אינסטגרם, PPC, אתר אינטרנט, LTV, ביקורות גולשים, פייסבוק, API ,PHP, חווית משתמש, Big Data, אנליטיקס, CRO ועוד…
את כל אלה אנחנו מחברים וגורמים להם לעבוד ביחד לכדי מערכת אחת שמנגנת צליל עסקי דיגיטלי, צליל שנקרא: Inbound Marketing.
כך אנחנו מייצרים ללקוחותינו מכונה דיגיטלית, היודעת לייצר ביצועים (הכנסות, מכירות, לידים, הרשמות…) ביחס השקעה-תמורה (ROI) חיובי, בדרך שמכבדת את הצרכנים ונותנת להם ערך אמיתי.